ibis
Destinia.comUS$ 80
Beoordeeld op 12 september 2021

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Het hotel ligt op een ideale lokatie om de stad te bezoeken. Vlak bij de populairste bezienswaardigheden en de meeste terrasjes. Het hotel zelf is heel proper, de kamers hebben alles wat je nodig hebt en het personeel is uiterst vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

Wij waren daar voor 1 nacht ,alles was super in orde ,bij aankomt aan de receptie om in te checken waren we vriendelijk ontvangen, en ook een pluim voor het ontbijt ,alhoewel we het dienden te nuttigen op de kamer, werd er alles aan gedaan om het lekker te maken ,een 2de koffie of thee was zeker geen probleem, heel vriendelijk personeel .een geslaagde keuze voor ons verblijf te leuven !

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 1 oktober 2020

De ligging van dit hotel is uitstekend. Het ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden in het centrum. We hadden de mogelijkheid om gratis onze fietsen te stallen in de afgesloten garage van het hotel. Onze kamer was gelegen aan de achterzijde en daar was nagenoeg geen omgevingsgeluid te horen. Prima locatie en zeer nette kamer.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 4 februari 2020

Mijn vrouw en ik zijn eind januari 2 nachten verbleven in hotel 'Ibis Leuven Centrum'. Maarten stond overdag achter de receptie en heeft ons altijd op een vriendelijke en snelle manier geholpen. Helaas maakten Aziatische buren de 1e nacht veel lawaai, waardoor vooral mijn vrouw slecht sliep. De manager, die ondanks ziekte aanwezig was, reageerde begripvol en kordaat op onze klachten. We waren erg tevreden met de wijze waarop wij werden behandeld. Compliment! Ook de 'kamermeisjes' waren vriendelijk en goed. Normaal gesproken schrijven wij geen beoordelingen - we worden met dit soort verzoeken overladen - maar in dit positieve geval maken we een uitzondering. We komen graag nog een keer naar dit hotel.

Datum van verblijf: januari 2020