“Etentje Zita”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 december 2018 beoordeeld

Zondag middag gegeten bij Zita met vrienden. Nieuwe eigenaar maar lekker eten, heel vriendelijke bediening, alles naar wens, we hebben erg genoten, het is aan te raden, wij gaan er zeker terug.

Datum van bezoek: december 2018

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al bij al was het eten nog wel redelijk lekker, maar de sfeer en bediening was niet meer zoals vroeger.
Andere mensen, meer afstandelijk en toch wat minder klantgericht dan wat we gewend waren.
Sorry maar ik mis de aangename sfeer en vond het daardoor zijn geld wat minder waard.

Datum van bezoek: november 2018
29 oktober 2018 beoordeeld

Soms hoor je dat het restaurant een Grieks getinte keuken heeft, maar de kaart is ruim genoeg en zeker niet geheel Grieks. Wij hebben er genoten van zowel een goed voor-, hoofd- en nagerechtje. De service is bij de minder ervaren mensen vooral heel vriendelijk en bij het meer ervaren personeel meedenkend. Ons doet het een plezier om niet gepusht te worden om zo veel mogelijk te verkopen en mee te denken met de klant. Met het goede weer hebben we op het terras (mooie setting) nog kunnen genieten van een zomers voorgerecht (tsazike & tarama), een heerlijke gegrild stuk Belgisch runds, vis en een lekker dessert. We hebben nergens iets op aan ta merken en ook de rekening was voor ons in verhouding met de kwaliteit en zeker niet te duur. Wat mij betreft een aanrader en bij goed weer zéker genieten van het terras.

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier zondagmiddag met z'n drieën, gezellig op het terras. Het aardappelslaatje als voorafje was maar droevig. De voorgerechten waren OK. De hoofdschotels waren super. De dorade was een echte aanrader. De bediening was zeer vriendelijk, maar het was even wennen aan de nieuwe gezichten. We komen nog terug.

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vlotte, vriendelijke bediening in een gezellig kader. Apero oo het terras gedronken. Normale prijs

Reizigers die Zita Restaurant bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Zita Restaurant geweest? Deel je ervaringen!