“Heerlijke lunch”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Rustig en aangenaam terras. Prijzen aan duurdere kant, maar je krijgt kwaliteit op je bord.

27 januari 2018 beoordeeld

Geen topkeuken. Wel een degelijke prijs/kwaliteit op de kaart en op je bord. Aangenaam kader, waarin het relax toeven is, alhoewel het rustieke karakter van de voormalige zaak ("De Mol", Frans-Belgische keuken) zeker nog zichtbaar is wat het interieur niet helemaal af maakt. Drukbezochte zaak ook en terecht - wie hier komt tafelen komt terug. Akoestiek is zeker een werkpunt. Aangename ontvangst ook maar het is niet omdat de familieleden van de zaakvoerder de zaalbediening voor hun rekening nemen dat dit meteen ook de beste service is. De combinaties Grieks/Vlaams-Belgische keuken zijn me vaak een raadsel, maar slecht eten doe je hier niet. Er mag wel is variatie in de kaart komen. Ik kom hier privé maar zal hier niet voor zaken komen lunchen of dineren. Topper is zeker en vast de mezzeschotel.

22 januari 2018 beoordeeld

Vorige week nog eens bij Zita gaan eten en het was weer super lekker! Dit restaurant is echt een bezoekje waard.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kennen restaurant Zita al verschillende jaren, maar staan toch keer op keer versteld van de superieure prijs/kwaliteit die hier geleverd wordt. Gezellig interieur, super bediening en een keuken om U tegen te zeggen! De ingrediënten zijn van topkwaliteit en worden door het keukenteam keer op keer heerlijk bereid. De bediening gebeurd zeer vlot en professioneel, en de familiale sfeer in deze zaak maakt het allemaal extra gezellig en ongedwongen. Een aanrader, zowel voor de lekkere Griekse gerechten die ze aanbieden, als voor de lekkere Belgische keuken en hun zalige seizoenssuggesties! Een correcte prijs voor een superieur totaalpakket! Tevens kindvriendelijk!

13 december 2017 beoordeeld

Wij waren er voor het diner. Was vroeger gekend als " De Mol". Het is een mooie historisch gebouw met parking. Wij hadden als amuse de GEGRILDE RUNDSBURGERTJES en de BRUSCHETTA SERRANOHAM genomen. Als voorgerecht HUISBEREIDE GARNAALKROKETJES en voor het hoofdgerecht FILET PUR VAN IERSE ANGUS en DORADE ‘ROYAL’ IN ZIJN GEHEEL. Om af te sluiten SABAYON
Voor de wijn een fles Bourgogne en een goede Rioja Grand Reserva.

Reizigers die Zita Restaurant bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Zita Restaurant geweest? Deel je ervaringen!