Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 126
TravelocityUS$ 126
eDreamsUS$ 120
Beoordeeld op 26 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel heb ik gekozen omwille van de goede ligging, nabij gasthuisberg. Op 1km van het ziekenhuis in een rustige wijk vind je hotel lavan, uitgebaat door 2 sympathieke heren. Met hart en ziel werken ze aan gezelligheid, comfort, service en ze helpen je graag bij elke vraag. De bedden zijn van topkwaliteit, goede douche en een koffiemachine op de kamer. Het centrum is een beetje stappen maar de bus stopt op 30 m van de deur. Parking voor de wagen. Een tuin met lounge waar het leuk moet zijn op zonnige dagen. En er zijn nog plannen die geweldig klinken voor de toekomst. We komen graag terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2017

Heel fijne bestemming, centraal, rustig en ... hartelijk. Verzorgde kamers en uitstekend ontbijt. Deze mensen voorzien je in alle info die je wens. Te voet of met de bus naar het centrum van Leuven ... Geen probleem. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Koen T, Eigenaar van Lavan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2017

Bedankt voor uw leuke reactie. Contacteer ons voor het boeken via email en we zenden u graag een kortingscode toe zodat u voordelig boekt op lavan.be.

Beoordeeld op 1 juli 2017 via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan Rock Werchter hebben we 5 nachten in B&B Lavan verbleven. De B&B is eigenlijk een klein hotel met een stuk of tien kamers. Het ligt 3 kilometer van het centrum van Leuven, maar met een bushalte waar elk kwartier een bus naar het centrum vertrekt is het heel goed bereikbaar. De B&B heeft eigen parkeergelegenheid.

De uitbater is zeer vriendelijk en behulpzaam. Speciaal voor de festivalbezoekers waren de ontbijttijden wat verruimd, wat erg prettig was.

We hadden een Deluxe kamer. Deze kamer is luxe en ruim. De boxspring bedden zijn uitstekend. De badkamer is voorzien van een luxe douchecabine. De kamer heeft eigen koffiefaciliteiten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 juli 2016

Hebben in Lavan één nacht verbleven. Goede parkeergelegenheid. Hadden onze fietsen mee en stonden zo in 10 minuten in de stad. Uitbater is attent en geeft je de nodige info om de stad te bezoeken. Ontbijt is eenvoudig maar zeker voldoende keus aan brood en spijs.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 18 augustus 2015

De ligging van deze Bed and Breakfast is prima: rustig, net buiten het centrum.
De kamer en badkamer zijn zeer schoon en ogen, door de witte kleuren, fris en hygiënisch.
Ruime kast om kleding op te bergen. Prima douche.
Het ontbijt is heel goed verzorgd.
Uitstekende wifi-verbinding op de kamer.

Leuven is een leuke stad vol restaurantjes en cafés in het mooie historische centrum

Datum van verblijf: augustus 2015