“Te duur voor zeer matige keuken”
Beoordeling van La Vita e Bella - GESLOTEN

La Vita e Bella
Keukens: Italiaans
8 augustus 2014 beoordeeld

Ondermaatse bediening in het Engels! Een saltimbocco van 22 euro met weinig smaak, een kleine portie Gamba's voor 28 euro. Steenhard oud brood als bijgerecht! De cappucino kostte 4 euro, voor dit bedrag verwacht je er een koekje bij.
Gaan niet meer terug dat is een feit.

4 augustus 2014 beoordeeld

een groupon aangekoch t(6personen) voor g by mario, maar ik kreeg een bericht dat we naar la vita e bella moesten gaan
4 gangen menu en nadien nog honger hebben ????
eerste gang carpaccio hier nog ok maar wat brood had niet mistaan
tweede gang pasta met pesto, 3 van ons hadden 10 min voor de anderen hun bord en de pasta was net niet koud
hoofdgerecht, het enige keuze gerecht, vis of vlees, op de escaloppe lag een schijfje citroen en bedekte bijna helemaal het vlees, bij de vis was het niet veel beter, 3 krielaardappeltjes 4 boontjes en 1 groene asperge
nagerecht : een kwakje tiramisu ?? heb al betere gegeten vanuit de aldi
NOOIT MEER
nog iets de bediening alleen in gebrekkig engels

3 augustus 2014 beoordeeld

Ondanks enkele telefoons kon ik niet reserveren, dan maar langsgegaan om een tafel vast te leggen. De spumante en drie gekozen gerechten waren niet voorradig. De antipasti viel mee, maar het hoofdgerecht was teleurstellend. Saltim bocca a la romana met vet spek i.p.v. met parmaham.
Vroeger was het blijkbaar beter, hoe komt tot dat toch?

2 augustus 2014 beoordeeld

Ik met mijn vriendin zijn gaan eten in La vita e Bella ,we waren er al eens geweest maar was wel al een beetje geleden.Nu terug op het eten valt niets op aan te merken ,we hadden de menu van drie gangen genomen was wel zonder dessert en drank.
Maar de bediening trekt op niets,de garçon sprak geen woord nederlands een mondje engels en italiaans frans ook niet.We vraagde een aperitief prosceco en we kregen als antwoord dat hij op was!! we namen dan maar een gancia zonder ook maar iets bij nog geen olijfje .De samen gestelde menu was heel lekker,we hadden voldoende en hebben geen dessert meer genomen,wel nog een koffie en thee,zonder ook maar iets bij .
Als drank hebben we een halve liter rode huiswijn genomen die was lekker een een halve liter water en we betaalde 118 euro

HET IS LEKKER MAAR DE BEDIENING TREKT OP NIETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 augustus 2014 beoordeeld

Gezellig lunchen bij mooie weer bleek een teleurstelling. We kozen een 2 gangen menu omdat dat in de meeste restaurants altijd verrassend lekker is. Het voorgerecht was simpel maar lekker, het hoofdgerecht daarentegen was een schande. Half gare pasta pesto zonder meer. Inspiratieloos en echt teleurstellend.

Reizigers die La Vita e Bella bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant