“Als je lekker wil eten voor een eerlijke prijs moet je zeker dit restaurant bezoeken”
Beoordeling van Hungry Eye

Hungry Eye
Geclassificeerd als nr. 263 van 473 Restaurants in Leuven
Beschrijving: U kan online bestellen en afhalen op onze website.
Beschrijving: U kan online bestellen en afhalen op onze website.
28 augustus 2018 beoordeeld

We hadden met ons vier gereserveerd tegen 19.00u bij Hungry Eye. Buiten ons was er nog één tafeltje met een familie, maar voor het overige waren er geen bezoekers. Dat is raar want het eten was bijzonder lekker. De mini-loempia's met een sausje als voorgerecht waren verrukkelijk, evenals de garnaalkroketten.
Als hoofdgerecht aten we Thai curry met rund, Thai curry met kip, de vegetarische wok en Tikka masala met lam. Ieder van ons vond zijn keuze heel lekker. De creme brûlée en de dame blanche als dessert waren een prima afsluiter.
De bediening is ook heel vriendelijk en de zaak is heel netjes en mooi. Het eten werd heel mooi geserveerd wat zeker een meerwaarde is. Het oog wil ook wel wat.
Wij gaan hier zeker terug. We merkten terwijl we er waren dat het ook een Take Away is. Gezien we van Leuven zijn gaan we van die dienst zeker en vast af en toe gebruik maken. Echt een aanrader. We ontdekten dit restaurant via Social deal.

3 augustus 2018 beoordeeld

Het was verassend lekker! Er waren geen klanten toen we met de familie binnengingen, maar dat kwam omdat ze pas open zijn! De prijs valt verassend goed mee! Een wok voor 8 euro is zeker niet mis! Zeer vriendelijk personeel! Zeker een tweede keer waard!

Reizigers die Hungry Eye bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Hungry Eye geweest? Deel je ervaringen!