Gratis annuleren tot 05/06/22
TravelocityUS$ 139
PricelineUS$ 133
eDreamsUS$ 122
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt perfect midden in het centrum. Er zijn 2 goedkope parkeergarages op 20 min lopen. Het hotel zit tegenover een zeer lawaaierige bar dat tot 6.00uur in de ochtend door gaat. Wij hadden nog enigszins geluk dat we de ramen dicht konden houden. Er is geen airco dus bij warme dagen heb je een probleem. De kamers zijn schoon maar gedateerd. Douchen is niet prettig omdat je de sproeier niet op kunt hangen en er zit geen douchgordijn in het bad. Alles is goed schoon en de bedden zijn goed. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en het ontbijt is voldoende en goed.
Voor een leuk weekend goed te doen als je de lawaai er op de kop bij neemt.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Leuke plek midden in het centrum. De milkshakes zijn heerlijk en groot. Leuk dat ze wat andere smaken hebben dan de standaard aardbei vanille en chocola.
Veel stoelen op het terras zijn defect en aan vervanging toe. Als je eenmaal een stoel hebt zit je goed

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Onze kamer was op de vierde verdieping. Het was warm weer, en de kamer was dus ook erg warm. Er was een ventilator die wat verkoeling bracht. Door de herrie buiten 's nachts was het niet mogelijk de ramen open te laten. Airco was er niet. De bedden waren prima. De kamer had een flinke opknapbeurt nodig. Het ontbijt was goed, lekker broodjes, een eitje, koffie, thee, vruchtensap, diverse soorten beleg. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik vind de prijs voor een overnachting in dit hotel aan de hoge kant.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel is dichtbij de Grote Markt en station. Het was een zeer warme dag maar er was een ventilator die een beetje holp. Goed als je maar een nacht verblijft. Voor meerdere nachten vind je een beter hotel. Kamer is schoon. Veel lawaai buiten tijdens vrijdagnacht van de disco/bar ernaast, zelfs op de vierde verdieping, maar ik was zo moe dat ik door kon slapen. Ik had ook geen idee hoe je warm water kon gebruiken bij de douche want de kraan zat vast. Basis ontbijt met veel brood. Spijtig genoeg geen fruit.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Gedateerde,groezelige,stinkende kamer.Tot na 5u 's morgens oorverdovend lawaai van de dancing aan de overkant.Heel basic ontbijt en hoewel er op de kamer aangegeven was dat het tot 10.30u geserveerd werd kregen 2 koppels om 10.10u niks meer te eten:"blad is fout,het is 10u"....Nooit meer

Datum van verblijf: juni 2018