Priceline
Expedia.comUS$ 132
Orbitz.com
Travelocity
Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel is dichtbij de Grote Markt en station. Het was een zeer warme dag maar er was een ventilator die een beetje holp. Goed als je maar een nacht verblijft. Voor meerdere nachten vind je een beter hotel. Kamer is schoon. Veel lawaai buiten tijdens vrijdagnacht van de disco/bar ernaast, zelfs op de vierde verdieping, maar ik was zo moe dat ik door kon slapen. Ik had ook geen idee hoe je warm water kon gebruiken bij de douche want de kraan zat vast. Basis ontbijt met veel brood. Spijtig genoeg geen fruit.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Gedateerde,groezelige,stinkende kamer.Tot na 5u 's morgens oorverdovend lawaai van de dancing aan de overkant.Heel basic ontbijt en hoewel er op de kamer aangegeven was dat het tot 10.30u geserveerd werd kregen 2 koppels om 10.10u niks meer te eten:"blad is fout,het is 10u"....Nooit meer

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Nog altijd the place to be voor lekkere cocktails in leuven, vlakbij de oude markt.
Inrichting dezelfde als 30 jaar geleden..: opfrissing zou wel eens mogen!
Vriendelijke bediening en zeer uitgebreide kaart

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018

Zeer centraal liggend wat ouder hotel. Vriendelijke mensen. Hotel is wel gedateerd en niet al te schoon. Het bed was prima. De cocktailbar was ook gedateerd maar er was een groot en lekker assortiment.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 juli 2017

Mijn beoordeling is gebaseerd op zomerse dagen waarop iedereen nog lang op het terras zit.
Vriendelijk personeel, maar veel lawaai 's nachts en geen airco. Kleine kamer, benauwd. Eenvoudig, maar voldoende ontbijt.

Datum van verblijf: september 2016