Gratis annuleren tot 26/06/22
Booking.comUS$ 294
PricelineUS$ 294
TravelocityUS$ 296
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Gedateerde,groezelige,stinkende kamer.Tot na 5u 's morgens oorverdovend lawaai van de dancing aan de overkant.Heel basic ontbijt en hoewel er op de kamer aangegeven was dat het tot 10.30u geserveerd werd kregen 2 koppels om 10.10u niks meer te eten:"blad is fout,het is 10u"....Nooit meer

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Nog altijd the place to be voor lekkere cocktails in leuven, vlakbij de oude markt.
Inrichting dezelfde als 30 jaar geleden..: opfrissing zou wel eens mogen!
Vriendelijke bediening en zeer uitgebreide kaart

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018

Zeer centraal liggend wat ouder hotel. Vriendelijke mensen. Hotel is wel gedateerd en niet al te schoon. Het bed was prima. De cocktailbar was ook gedateerd maar er was een groot en lekker assortiment.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 juli 2017

Mijn beoordeling is gebaseerd op zomerse dagen waarop iedereen nog lang op het terras zit.
Vriendelijk personeel, maar veel lawaai 's nachts en geen airco. Kleine kamer, benauwd. Eenvoudig, maar voldoende ontbijt.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 mei 2017

De kamer is UITSTEKEND !!!! Qua prijs, kwaliteit zeker meer dan de moeite waard. Met een klein balkonnetje aan de kamer voor de rokers.
Ondanks in het centrum gelegen heb je geen last van de luidroepende studenten. Ook niet onbelangrijk vind ik.
Vriendelijke bazen en personeel dewelke steeds u willen verder helpen indien nodig.
Het ontbijt is heel degelijk !
Een échte aanrader, hier komen mijn vriendin en ik zeker nog terug !!!

Datum van verblijf: maart 2017