Gratis annuleren tot 21/08/22
Expedia.comUS$ 70
PricelineUS$ 70
Trip.comUS$ 73
Beoordeeld op 3 maart 2018

Zeer centraal liggend wat ouder hotel. Vriendelijke mensen. Hotel is wel gedateerd en niet al te schoon. Het bed was prima. De cocktailbar was ook gedateerd maar er was een groot en lekker assortiment.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 juli 2017

Mijn beoordeling is gebaseerd op zomerse dagen waarop iedereen nog lang op het terras zit.
Vriendelijk personeel, maar veel lawaai 's nachts en geen airco. Kleine kamer, benauwd. Eenvoudig, maar voldoende ontbijt.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 mei 2017

De kamer is UITSTEKEND !!!! Qua prijs, kwaliteit zeker meer dan de moeite waard. Met een klein balkonnetje aan de kamer voor de rokers.
Ondanks in het centrum gelegen heb je geen last van de luidroepende studenten. Ook niet onbelangrijk vind ik.
Vriendelijke bazen en personeel dewelke steeds u willen verder helpen indien nodig.
Het ontbijt is heel degelijk !
Een échte aanrader, hier komen mijn vriendin en ik zeker nog terug !!!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Prima verblijf.ontbijt wa goedgevuld en een aanrader zijn de cocktails .zo een keuze van mogelijkheden .leuk bij mooi weer op terras .juist spijtig dat het weer wat tegenviel en snachts wat luidruchtige studenten .maar daarvoor zit je wel dus in hartje studentencentrum van Leuven

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 10 april 2017

Hotel heeft 8 kamers. Sober, maar schoon. Midden in de stad. Tevens cocktail bar waar het ook goed toeven is. Leuven is een studentenstad, war goed merkbaar is in de omgeving van het hotel. Meer dan een voortreffelijk ontbijt. Aanrader.

Datum van verblijf: maart 2017