Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Gratis annuleren tot 04/06/22
PricelineUS$ 105
Hotels.comUS$ 85
TravelocityUS$ 85
Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Fijne, schone familiekamer, echter niet met kleine kinderen. Perfecte rustige ligging, dichtbij centrum, restaurants en parkeermogelijkheid in de buurt, goede bedden, uitstekend ontbijt op de kamer.
Wij waren er 2 nachten. Houd er rekening mee, dat je geen schone handdoeken krijg. Mocht je iedere dag een schone handdoek willen.
Al met al uitstekend!!

Beoordeeld op 15 september 2019

Een ruim appartement dat zeer centraal gelegen is, maar wel ook in een rustige omgeving. In de flat zijn voorzieningen om zelf eten te bereiden, te bewaren of op te warmen. De keuken en woonruimte zijn gescheiden van de slaapkamer wat bijzonder plezierig is. Een groot raam kan open voor voldoende frisse lucht (al mist daar wel iets tegen de muggen!)

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Ruime appartementen in het centrum, gedateerd, redelijk schoon, in de badkamer zat schimmel omdat deze ook niet geventileerd kunnen worden. De kookplaten deden het ook niet goed. Parkeergarage dichtbij, het zou wel makkelijk zijn als de uitcheck op zondag een uur later is. Aldi en Spar zitten op loopafstand voor verse broodjes in de morgen

Beoordeeld op 2 december 2018

goed gelegen vlak in het centrum.
lamp kapot in de badkamer. Muur achter tv zag zwart van de schimmel
Badkamer niet proper
Er is wel een kitchenette aanwezig
Heel veel lawaai, je hoort er alles. Dit hotel is goed voor studenten. In donker is het op den tast (geen verlichting. We hebben daar ook niemand van de staff gezien of gehoord

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Een beetje oud, maar redelijk schoon, erg ruim. Kortom prima voor een stedentrip, ook bij slecht weer.
Het TVkabel aanbod is voor Nederlanders nogal vreemd, maar prima wifi
Bioscoop vlakbij, prima restaurants en alle culturele attracties ook

Datum van verblijf: november 2018