Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Gratis annuleren tot 04/06/22
PricelineUS$ 105
Hotels.comUS$ 85
TravelocityUS$ 85
Beoordeeld op 2 december 2018

goed gelegen vlak in het centrum.
lamp kapot in de badkamer. Muur achter tv zag zwart van de schimmel
Badkamer niet proper
Er is wel een kitchenette aanwezig
Heel veel lawaai, je hoort er alles. Dit hotel is goed voor studenten. In donker is het op den tast (geen verlichting. We hebben daar ook niemand van de staff gezien of gehoord

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Een beetje oud, maar redelijk schoon, erg ruim. Kortom prima voor een stedentrip, ook bij slecht weer.
Het TVkabel aanbod is voor Nederlanders nogal vreemd, maar prima wifi
Bioscoop vlakbij, prima restaurants en alle culturele attracties ook

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2018

Een eerste zaak is dat je goed moet opletten om het appartement te vinden. Je moet onder een poort door (langs Fonduehuisje) om dan via een binnenplein uiteindelijk aan de ingang te komen. Amper verlicht, gelukkig floepte er een of andere lamp aan van het restaurant zodat we toch iets zagen.

Via een code konden we binnen, vervolgens een tweede code ingeven in een brandkast waar we de sleutels van het appartement konden uithalen. Kennelijk heeft men veel vertrouwen in de huurders want er lagen nog een stuk op 6 andere enveloppes met sleutels....

We boekten appartement 3, gelijkvloers, voor 4 personen. Dit appartement is zeer ruim, bemeubeld doch door de grootte leek het alsof het toch half leegstond. Merkwaardig genoeg was er maar 1 verwarmingsradiator wat maakte dat het er niet echt heel warm werd.

Jammer genoeg waren er wel wat storende gebreken: de voordeur klemde en kon enkel open en dicht met ontzettend veel lawaai. De afvoer van de douche is verstopt, de douchebak staat direct vol water. Douchen in stukjes. Echt proper was het helaas ook niet met o.a. schimmel in de douche.

Het meest vervelende waren echter de dichtslaande deuren in de inkomhal waarvan het lawaai doordrong tot in de kamer.

Een goede prijs, maar toch geen tweede keer.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018

Veel ruimte, uitstekend gelegen maar verouderd en niet proper. Goed voor een nacht maar niet voor lang verblijf. Kookplaten in keuken waren kapot. Met enkele nieuwe meubels en een laagje verf zou het er veel beter uitzien. Huidige staat is beetje triestig, er is meer van te maken!

Kamertip: Rustig gelegen, lift, incheck met locker ging vlot, appartement is wel aan grondige opknapbeurt toe!
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018

Na het boeken hebben we een aantal afschrikkende beoordelingen gelezen. Bij aankomst waren we positief verrast.Schone kamers en de slaapkamers zagen eruit als nieuw. Locatie is echt midden in het centrum! Super goede prijs kwaliteit verhouding. Het was wel wat koud maar dit was ook in alle cafe's en restaurants het geval.

Kamertip: Kamer 1 ziet er top uit!
Datum van verblijf: maart 2018