“Lekker eten om samen te delen!”
Beoordeling van Palmyra Restaurant

Palmyra Restaurant
Geclassificeerd als nr. 185 van 473 Restaurants in Leuven
13 mei 2018 beoordeeld

Iedereen die van de Syrische/Libanese keuken houdt moet hier zeker komen eten. Lekker, vers eten voor een kleine prijs. Wij vinden het food sharing principe zeer leuk omdat je dan van veel kleine hapjes kan proeven. Vriendelijke bediening!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op zoek naar een snelle
hap. Mixed bbq was ok, maar er was jammergenoeg geen kip meer. Lekker op smaak, prijs kwaliteit voor 15 euro per persoon!

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk en super lekker. Aanrader als je van Libanees / Syrisch eten houdt. De kip op houtskool is goddelijk ! Het Libanese brood met paprika is echt super lekker ! Wij komen zeker terug !

12 maart 2018 beoordeeld

We hebben ons laten verassen met heel wat verschillende gerechtjes. Eten was zeer lekker en kwam op een mooi tempo. Weinig keuze aan wijn en kan niet met kaart betalen wat ervoor zorgde dat we nog een Bancontact moesten opzoeken.

12 maart 2018 beoordeeld

Libanees Syrisch restaurant uitgebaat door sympatieke en vriendelijke Syriërs. Het eten is geweldig. We hadden niet veel tijd maar hebben echt genoten.
Absolute aanrader; Ik ga terug!

Reizigers die Palmyra Restaurant bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Palmyra Restaurant geweest? Deel je ervaringen!