TravelocityUS$ 168
Destinia.com
FindHotelUS$ 174
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht zonder ontbijt. Zeer mooie kamer met zeer luxueuze hoogwaardige afwerking.
Domotica systeem waarmee je het licht in verschillende sferen kan instellen en de gordijnen elektrisch bediend.
Jura koffie machine op de kamer wauw!
Zeer rustig hotel, geen enkel geluid gehoord van binnen noch van buiten.
1 minpuntje: geen deur naar de badkamer wat niet zou storen als het toilet apart lag.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 mei 2019

De locatie is gewoon super! Je zit in het hart van Leuven op de Grote Markt, wat betekent dat je dus op wandelafstand van zowat alles zit. Het hotel is heel klassevol ingericht, het historische karakter en de charme zijn echte rustgevers. Het personeel is supervriendelijk en zorgt voor een persoonlijke toets. De service is dan ook echt top! Er is een gezellige bar en restaurant waar je heerlijk kan tafelen of iets drinken. De kamers zijn zeker voorzien van luxe en technische snufjes. De isolatie en klimaatregeling zijn ook heel sterk, wij hebben dan ook heerlijk geslapen. Wij komen zeker terug! :-)

Het hotel heeft hopen potentieel om een echte topper te blijven in Leuven. Als tip geven wij dan ook betere hygiëne mee. De kamers zouden iets beter mogen gepoetst worden en de groeipijnen met de geur in de afvoerputjes oplossen, maakt dit hotel een absolute topper! De kleine gebreken en probleempjes oplossen gaat dit hotel naar 10 op 10 brengen.

Kamertip: Een kamer met terras met uitzicht op het binnenplein of op het stadhuis is een meerwaarde.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Prachtige ligging midden in het centrum in mooi pand. Kamer viel beetje tegen, badkamer was niet schoon en zelfs prullenbak niet geleegd. Vind de kamerprijzen te hoog. Ik zou dit hotel niet zo snel aanbevelen.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier eens te meer heerlijk getafeld met de familie en dit restaurant leent zich dan ook om met een grotere of kleinere groep te lunchen in stijl! We werden zoals gewoonlijk uiterst hartelijk ontvangen door gastheer Kwinten en hebben eveneens zalig genoten van de klassiekers op de kaart. We kunnen deze eetgelegenheid met heel veel genoegen warm aanbevelen aan alle liefhebbers van een eerlijke burgerkeuken.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 28 januari 2019 via mobiele applicatie

Het gebouw is schitterend en het buffet dat wij als diner kregen was heerlijk. Dit waren naar mijn mening ook de enige pluspunten. Het bed in onze kamer was veel te zacht. Je lag in een soort kuil. De badkamer was voorzien van een glazen deur. Hierdoor had je geen privacy op het toilet of tijdens het douchen. Als de deur van de badkamer openstond kon je of nauwelijks de badkamer in of hij stak uit de kamer in. De douchewand is te kort, waardoor de badkamer erg nat werd. De temperatuur regeling deed het niet waardoor het zeer warm was op de kamer. Het ontbijt was ronduit slecht. Weinig keuze, 10 min voor het einde al opruimen en chagrijnig personeel. Wij zijn in de stad gaan ontbijten. De bar was op za avond na ons eten gesloten. Voor de prijs die je betaald zijn er veel betere hotels te vinden. Jammer!!!

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken