Leg de laagste prijs van deze websites vast
TravelocityUS$ 168
Hotels.comUS$ 168
Trip.comUS$ 168
eDreamsUS$ 168
Orbitz.comUS$ 168
FindHotelUS$ 174
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Prachtige ligging midden in het centrum in mooi pand. Kamer viel beetje tegen, badkamer was niet schoon en zelfs prullenbak niet geleegd. Vind de kamerprijzen te hoog. Ik zou dit hotel niet zo snel aanbevelen.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier eens te meer heerlijk getafeld met de familie en dit restaurant leent zich dan ook om met een grotere of kleinere groep te lunchen in stijl! We werden zoals gewoonlijk uiterst hartelijk ontvangen door gastheer Kwinten en hebben eveneens zalig genoten van de klassiekers op de kaart. We kunnen deze eetgelegenheid met heel veel genoegen warm aanbevelen aan alle liefhebbers van een eerlijke burgerkeuken.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 28 januari 2019 via mobiele applicatie

Het gebouw is schitterend en het buffet dat wij als diner kregen was heerlijk. Dit waren naar mijn mening ook de enige pluspunten. Het bed in onze kamer was veel te zacht. Je lag in een soort kuil. De badkamer was voorzien van een glazen deur. Hierdoor had je geen privacy op het toilet of tijdens het douchen. Als de deur van de badkamer openstond kon je of nauwelijks de badkamer in of hij stak uit de kamer in. De douchewand is te kort, waardoor de badkamer erg nat werd. De temperatuur regeling deed het niet waardoor het zeer warm was op de kamer. Het ontbijt was ronduit slecht. Weinig keuze, 10 min voor het einde al opruimen en chagrijnig personeel. Wij zijn in de stad gaan ontbijten. De bar was op za avond na ons eten gesloten. Voor de prijs die je betaald zijn er veel betere hotels te vinden. Jammer!!!

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Al verschillende keren naar Tafelrond geweest voor een uitgebreid diner dus werd het tijd om de zondagse brunch uit te testen met vrienden! Een welkome uitbreiding van het bestaande gastronomisch aanbod. Erg verzorgd buffet, mooi gepresenteerd en waarbij je ruim de tijd krijgt om van alles te genieten.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Fijne en goede locatie midden in het centrum. Hotel zit in een prachtig gebouw, wat de sfeer bijzonder maakt. Organisatorisch is er nog veel werk te verrichten en de prijs-kwaliteitverhouding is zeer matig. De prijs is erg hoog, terwijl er nog veel mis is in het hotel (bedden hebben flinke doorligplekken, klimaatcontrole op de kamers is niet op orde, mini bar niet op elke kamer aanwezig, klachten worden niet adequaat verholpen.
Het ontbijt was heerlijk, maar niet mega bijzonder, wel genoeg keuze en gezellige sfeer.
De locatie maakt alles goed.

Datum van verblijf: oktober 2018