Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Fijne en goede locatie midden in het centrum. Hotel zit in een prachtig gebouw, wat de sfeer bijzonder maakt. Organisatorisch is er nog veel werk te verrichten en de prijs-kwaliteitverhouding is zeer matig. De prijs is erg hoog, terwijl er nog veel mis is in het hotel (bedden hebben flinke doorligplekken, klimaatcontrole op de kamers is niet op orde, mini bar niet op elke kamer aanwezig, klachten worden niet adequaat verholpen.
Het ontbijt was heerlijk, maar niet mega bijzonder, wel genoeg keuze en gezellige sfeer.
De locatie maakt alles goed.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 september 2018

Van zodra je toekomt aan het gebouw, kan je er niet naast kijken hoe mooi dit is. Ook in het hotel werd alles met smaak ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en doet z'n best. Verloopt alles zonder fouten, nee, dat niet, maar er wordt wel moeite gedaan om het dan te corrigeren. De kamers zijn in orde en voor ons heel belangrijk.. een goed bed! Voor de prijs die je betaalt zou het allemaal nog net wat beter mogen zijn; het onderhoud, het ontbijt.. maar klagen mag je hier zeker niet doen. Wij gaan terug!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

We hadden dit Hotel gekozen vanwege de ligging en de beoogde kwaliteit. Het hotel is gelegen in een prachtig gerenoveerd monument. Je kan zien aan de gehele afwerking dat kosten nog moeite zijn gespaard. De kamers zijn uitgevoerd met mooie materialen, goed bed. De ontvangst was correct, doch wat ijzig. De geboekte kamer met balkon, bleek in eerste instantie een kamer met een glazen deur en daarvoor een glazen afscheiding. Geen balkon. De kamer werdt gewisseld zonder moeite voor een wel met een balkon. Hoewel men wel melde dat de 1e kamer wel als balkonkamer wordt beschouwd... ?! Maar soit. Het klimaat in de kamer wordt via de receptie geregeld via domotica. Gevraagd aan de receptie voor wat koeler. E.e.a wordt aangepast, zij wederom met een wat ijzige lees hautaine houding. (Gastvrijheid & een hartelijk gevoel). De volgende morgen ontbijt genoten (buffet). De dame in de ontbijtzaal begroet niet bij binnenkomst en staat met een boze blik achter het buffet. Zij meldt en zegt niets. We laten ons niet van de wijs brengen en nemen waar we trek in hebben. Het gebodene is redelijk. Gezien de prijs en de klasse van het hotel wel beter verwacht. De kledingkeuze van de dame is ongepast in een hotel als deze. We besluiten de komende ochtenden buiten het hotel te ontbijten . De Bar bij de receptie is ten alle tijden niet of nauwelijks verlicht, hetgeen niet uitnodigt te gaan zitten voor een drankje, hetgeen we altijd graag doen. Kortom mooi hotel, maar de “menselijke” input schiet werkelijk ruimschoots tekort.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Recent 1 nachtje verbleven in dit zeer mooie hotel. Blijkt de vroegere Nationale Bank geweest te zijn. Het gebouw onderging een prachtige renovatie en het resultaat mag er zijn. De ruime kamer was strak ingericht, zeer goed bed, douche en lavabo en alle andere zaken die je van een hotel in deze prijsklasse verwacht.
Ontbijtruimte is beneden met een mooi inkijk op de binnentuin. Het ontbijt zelf was lekker maar het aanbod stelde me toch wat teleur. Voor 20€ verwacht ik toch een lekkere koffie die aan tafel geserveerd wordt. Broodjes waren zonder veel franje, croissants en sandwiches.
Tip: geeft bij het inchecken wat meer uitleg over de domotica in de kamers. Er bleek een airco te zijn maar we hebben die niet ontdekt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018

The Fourth hotel is een absolute aanrader in het hartje van Leuven: mooie, grote kamers, prachtig gebouw met binnentuin, absolute toplocatie vlak naast stadhuis en markt. Geslaagde combinatie van historisch gedeelte en nieuwbouw. Heerlijk gegeten in restaurant Tafelrond (eerlijke prijzen voor topqualiteit) , zalig geslapen in alle rust, en lekker ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2018