The Fourth - Tafelrond
132 US$
96 US$
127 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 144 US$ per nacht.

101 US$
54 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 67 US$ per nacht.

84 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

Ibis Leuven Heverlee(Heverlee)(Heel veel waar voor je geld!)
74 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 82 US$ per nacht.

Gratis annuleren tot 01/06
113 US$
103 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 116 US$ per nacht.

Gratis annuleren tot 28/05
Boek nu, betaal bij aankomst
112 US$
  • Inclusief ontbijt
143 US$
135 US$
Priceline
  • Roomservice
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 172 US$ per nacht.

TripAdvisor
15 oktober 2017 beoordeeld

Mooi stijlvol nieuw hotel op een perfecte plek in het centrum.
Iets te veel geluid van de airco ‘s nachts.
En voor de prijs had er toch zeker een eitje bijgekund.
Voorzichtig met de glazen duur van de badkamer!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
4 oktober 2017 beoordeeld

Als je een nachtje wilt wegdromen in het centrum van Leuven met een prachtig uitzicht op de grote markt, moet je daar zeker eens gaan! De receptionistes zijn stuk voor stuk zeer vriendelijk. De kamer is zeer groot, sober maar mooi ingericht en het bed ligt hemels. Enig werkpuntje: een deur plaatsen tussen de badkamer en de kamer zelf.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt op de grote markt en zeer vriendelijk personeel! Restaurant tafelrond is een aanrader, lekker eten maar wel in de duurdere prijsklasse! De bar is een aanrader en kan je meer vertellen over de leuke plekken van Leuven!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxueus hotel, super gezellige kamers met alles erop en eraan. Heel vriendelijke bediening en behulpzame crew! Alles in het kloppend hart van Leuven. Wat een top hotel op een top locatie. Wij gaan zeker terug!

Verbleef: september 2017, reisde met familie
18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie