“Tof concept”
Beoordeling van Yukinii

Yukinii
Geclassificeerd als nr. 138 van 428 Restaurants in Leuven
7 september 2017 beoordeeld

€54 voor 2pers a volonté, fles huiswijn en voucher voor takeaway sushi, dubbel en dik zijn geld waard!
Ook leuk is bestellen via de tablet en ruime keuze.
Twee kleine opmerkingen: ietsje teveel rijst in de sushi én max 3 dessertjes per persoon is wel weinig maar wij komen zeker terug!

Schrijf een beoordeling

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel kil en weinig volk op zaterdagavond. Redelijke grote tegenvaller zeker ook de prijs zeker beter te vinden in Leuven....

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ronde mogen we 15 verschillende gerechten bestellen, telkens 15min wachttijd voor de volgende bestelling. Je kan zoveel ronde bestellen zoals jij wilt. We hebben echt goed vol gegeten. Het eten waren allemaal lekker zelf ijsjes(3bollen p.p). Hun nieuwe geflambeerde nigiri mackreel waren echt goed. Je kan ook zelfs 1l cola bestellen. We komen terug.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

5 personen met totaal verschillende smaken en goestingen hebben hier uitstekend en meer dan voldoende gegeten. De setting is gezellig, de bediening is vriendelijk en vlot en de afzonderlijke porties zijn niet te groot.
Je kunt veel proeven en combineren zonder onverwacht overvol te zitten.
Verspilling proberen ze hier wel te voorkomen. Terecht.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wikken en wegen besloten om ook in België het all in sushi restaurant een kans te geven.
Deze keuze is niet onbeloond gebleven want wat hebben wij heerlijk gegeten. Bestellen ging super makkelijk en de gerechtjes kwamen redelijk snel door. Drinken was deze maand gratis ivm een actie dus slechts 26.70 pp waren wij kwijt.

Een tip voor een ieder die van sushi houdt en Leuven bezoekt.

Het interieur is netjes, modern en de bankjes zitten prima.

Zou er zo weer heen gaan!!

Reizigers die Yukinii bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Yukinii geweest? Deel je ervaringen!