“Beste restaurant van Leuven!”
Beoordeling van Taste

Taste
Geclassificeerd als nr. 32 van 473 Restaurants in Leuven
Beschrijving: Taste is een gastronomisch restaurant met een bohemian look en feel. Voor productkeuken en lekkere mock- en cocktails ben je bij ons aan het juist adres. Om te genieten van schilderijtjes op je bord en smaakbommen in je mond moet je bij Taste zijn. Rustig & gezellig tafelen in het bruisende Leuven.
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs voor de eerste keer hier gaan lunchen na vele positieve commentaren gehoord te hebben van anderen, ik kan u verzekeren het heeft niet teleurgesteld.
De hele ervaring begint al wanneer de charmante Dorotée, gastvrouw en eigenares de deur met een brede glimlach opent en u verwelkomt in hun restaurant met prachtig interieur, een first impression om ‘U’ tegen te zeggen.
De rest van onze lunch werd alleen maar NOG beter door een super vriendelijke bediening, fenomenaal eten (door de chef persoonlijk aan tafel voorgesteld) en schitterende bijpassende wijnen.

Het is duidelijk dat dit powerkoppel precies weet waarmee ze bezig zijn en hebben gedacht aan elk detail. Dit zie je aan het prachtige servies, het frisse doch gezellige interieur en de zeer aangename bediening.

Door mijn eigen horeca ervaring heb ik zelf al verschillende restaurants mogen ontdekken, ik kan u zeggen dat Taste bij mijn favorieten behoort en voor mij veruit het beste restaurant in Leuven is. Ik wens hen dan ook een prachtige toekomst toe met Taste en wens hen veel geluk met hun nieuwe project.

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je eens heel lekker wilt gaan eten en zeer goede bediening wilt in chic restaurant. Dit is de plek! Het leek voor mij op 1 sterrenrestaurant. Eerlijke prijzen voor de eerlijke hemelse gerechten.
Nb. Het bob arrangement is zeer fijn.

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is van hoog niveau!
Een heel vriendelijke ontvangst van de gastvrouw en hemelse gerechten op je bord door de kok.
Dit jong koppel weet heel goed wat ze willen en ze zullen nog heel veel bereiken.
Een paradijs op aarde!

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er hangt een heel leuk sfeertje, mooie inrichting, geweldige service...en fantastische gerechten en wijnen!
We waren met 3, waarvan 1 veggie en 1 die wel vis at, dit was absoluut geen probleem! Alles werd aangepast, mooi gepresenteerd en uitgelegd. De wijnen zijn zeer speciaal, maar de alcoholvrije pairing is ook een aanrader. Wij gaan zeker terug!

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend vriendelijk en gemoedelijk verwelkomd door de gastvrouw en de chef. Pok de sommelier is heel vriendelijk z'n bezit de nodige dosis humor. Mooie en smaakvolle creaties, lekkere en soms verrassende bijpassende wijnen (zoals o.a de rijstwijn), inclusief dessertwijn! Ook de losse thee kan bekoren al zou ik hier als tip meegeven om de thee niet los in de theekan te doen maar in een filter(zakje) vermits de thee bij de 2e tas dan wat te lang trekt en wat wrang wordt.

Reizigers die Taste bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant

In Taste geweest? Deel je ervaringen!