“Overheerlijk”
Beoordeling van Taste

Taste
Geclassificeerd als nr. 44 van 454 Restaurants in Leuven
Beschrijving: Taste is een gastronomisch restaurant met een bohemian look en feel. Voor productkeuken en lekkere mock- en cocktails ben je bij ons aan het juist adres. Om te genieten van schilderijtjes op je bord en smaakbommen in je mond moet je bij Taste zijn. Rustig & gezellig tafelen in het bruisende Leuven.
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Taste is een echte parel in Leuven! De bediening is top, vriendelijk en de sommelier zoekt echt pareltjes die je niet alle dagen drinkt! Het was een geweldige ervaring en zeker een aanrader! Super concept!

6 mei 2018 beoordeeld

We hoorden al veel goeds over Taste in Leuven. Een familie-uitstapje drong zich op. En we waren op alle vlak aangenaam verrast.

We werden hartelijk verwelkomd door gastvrouw Bo en zaalverantwoordelijke Michelle. Het restaurant is mooi ingericht. Na enkele lekkere voorhapjes kwam de sympathieke chef Bart het menu voorstellen.

We gingen voor het 5-gangenmenu dat bestond uit:
- Gerookte zeewolf met zeekraal en pijlinktvis
- Asperge met erwten en olijf
- Oosterschelde Kreeft met morieljes en vin jaune
- Junior Beef op een mousse van foi en kalfswang
- Gariguette aardbei met griekse yoghurt en rabarber
Stuk voor stuk top-gerechtjes, mooi gedresseerd, perfect op smaak, mooie en hier en daar gedurfde -maar lekkere- combinaties.

Van gedurfd gesproken. Zo ziet de wijnkaart er ook wel uit. Een koppige selectie van wereldwijnen. Sommelier Seppe fietste er ons deskundig door en liet ons enkele heerlijke wijntjes ontdekken.

We vonden Taste een top ervaring op alle vlak: zaal, bediening, keuken, .... Dit is een adresje om nog eens (regelmatig) te bezoeken. En onze ster krijgen ze alvast...

29 maart 2018 beoordeeld

Zeer gezellig restaurant met heel sfeervolle inrichting. Een jong koppel dat met veel passie dit restaurant op een hoger niveau tilt. Bediening was ook heel vriendelijk, de sommelier heeft een goed gevoel voor humor. De gerechten zijn zeer lekker en aangenaam verrassend. Als je eens wil scoren bij uw partner, dit restaurant kan je gerust als verassing reserveren.

22 maart 2018 beoordeeld

Dit restaurant is fantastisch ! Zeer lekker (nouvelle cuisine-stijl).Zeer geschikt voor speciale gelegenheden.Duurdere klasse maar loont de moeite ! Men kan kiezen tussen 1 gerecht, 2 gangen, 3 gangen of 4 gangen. 4 Gangen is 75 €. De wijnen welke per gerecht geschonken worden zijn subliem en deze prijzen zijn zeker niet te duur. Men kan ook kiezen tussen een niet-alcoholisch of een bob arrangement.Zeer vriendelijke chef en echtgenote. Zeer bekwame sommelier. Gaan zeker nog terug. Gelegen op wandelafstand van Leuvense binnenstad.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Taste bestaat 1 jaar en we zijn er ondertussen 2 keer gaan eten. Ontspannen sfeer, leuke inrichting met oog voor detail, relax, toffe bediening, superlekker,...kortom alle ingrediënten voor een geslaagde avond. De kok komt langs de tafel en geeft een woordje uitleg over het menu, een uitstekende kok. Gastvrouw Dorotée staat voor spontaniteit en een glimlach, fantastisch. En de sommelier heeft een uitstekende kennis en combineert dit met een vleugje humor. Kortom, een absolute aanrader! We gaan zeker terug. Fré, Butsel.

Reizigers die Taste bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Taste geweest? Deel je ervaringen!