“Aanrader!”
Beoordeling van Taj Mahal

Taj Mahal
Geclassificeerd als nr. 34 van 473 Restaurants in Leuven
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en smaakvol. Voldoende keuze, maar dat is helaas niet het geval voor vegetariërs. Misschien is het wel een optie om bij de bediening na te vragen of bepaalde gerechten toch niet vegetarisch kunnen, maar dat hebben we niet gedaan (zelf geen vegetariër). Ik zou het zeker aanraden aan anderen!

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heel lekker gegeten. Hier zien ze ons zeker nog terug.
Ook een hele mooie locatie, zelfs met buitenterras.

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekomen naar de taj mahal met het idee om eens iets oosters te eten en wel ik kan u met zekerheid zeggen het beste oosterse eten dat ik ooit geheten heb prijs is de normale prijs (18-21€ voor een hoofdgerecht) personeel is vriendelijk en het eten smaakte verrukkelijk

27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het heeft lang geduurd, maar eindelijk het Indisch restaurant gevonden waar we al lang naar op zoek waren. Het was een zonnige dag, waardoor we nog konden genieten van een heerlijk zonnetje op de binnenkoer.
Uitstekend gegeten : Kukhura Jol ( kippensoep met Indiase kruiden) -Madras Lam (net pikant genoeg) en Tandoori Chicken ( 3 stukken kip vr 1 persoon !) , een absolute aanrader

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een 2 de maal online besteld en weeral het omgekeerde gekregen..lekkere keuken maar absoluut niet laten leveren want dat is een absolute ramp.... weer een avond zonder eten dank u☝

Reizigers die Taj Mahal bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Taj Mahal geweest? Deel je ervaringen!