“Aangenaam verrast”
Beoordeling van Karamna Snack & Restaurant

Karamna Snack & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 434 Restaurants in Leuven
24 november 2017 beoordeeld

Lekker gegeten, helemaal niet duur.
Klein restaurant, niet heel gezellig, maar leuke sfeer en bediening is erg vriendelijk.
Het eten was lekker, vooral de koude en warme hapjes. Het hoofdgerecht was iets minder, (gegrilde scampi) met een basic slaatje en wat patatjes. Zou het volgende keer houden bij een mix van die hapjes, die waren echt heel erg lekker en ook redelijk gezond!

wael_kaaki, Owner van Karamna Snack & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2017

20 november 2017 beoordeeld

Voor mijn gezelschap was het de eerste kennismaking met de Libanese keuken, voor mij niet. Voor hem was het een aangename kennismaking. Ik heb al beter Libanees gegeten. Goede variatie. Beperkt vers gemaakt. Alle schotels zijn met frieten. Zeer vriendelijke bediening maar jammer dat het zicht/de relatie tussen keuken en tafels wordt beperkt door de Deliveroo koeriers die af en aan lopen. Sobere inrichting. Taal vormde een kleine barrière bij mijn vragen om uitleg (bediening zuiver Engelstalig). Gevraagd naar hun specialiteit werd me de hele menukaart aangeraden. Niet slecht, maar zeker ook niet de beste.

wael_kaaki, Owner van Karamna Snack & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Thank you for the review.

13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en fresh
Heel lekker en speciaal
Je vindt hier van alles westers en oosterse keuken
Ook speciale voorgerechten van de Libanese keuken

wael_kaaki, Owner van Karamna Snack & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2017

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst. Overheerlijk eten! Keuze uit veel koude en warme voorgerechtjes. Voor €25 per persoon gedronken en stevig gegeten!

wael_kaaki, Owner van Karamna Snack & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

4 november 2017 beoordeeld

Wat hebben we lekker gegeten vanavond! Verschillende warme en koude hapjes als voorgerecht. Zalig lekker én een uitgebreid en gevarieerd aanbod voor de vegetarier in ons gezelschap.
Supervriendelijke bediening. De eigenaar nam uitgebreid zijn tijd om over zijn moederland te vertellen.
Zo werd die etentje een kleine culinaire en (virtueel) culturele reis naar Libanon.
We kregen een gratis dessertje toe! Zalig lekker met kaneel.
De eigen samengestelde theemélange was de perfecte afsluiting van deze avond.
De rekening viel super mee: €60 voor voor- en hoofgerecht en drank voor 3 personen.
Hier zien ze ons zeker terug!

wael_kaaki, Owner van Karamna Snack & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2017

Reizigers die Karamna Snack & Restaurant bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Karamna Snack & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!