Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 113
eDreamsUS$ 108
StayForLong
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Mooi gemoderniseerde lodging in 1918-herenhuis. Bijzonder fijne ontvangst, goede kamers en dito bedden. En een verrukkelijk ontbijt!! -kan worden afgestemd op jouw voorkeuren. Goed gelegen t.o.v. het centrum, kwartiertje lopen.
De modernisatie met smaakvolle decoratie en kunst heeft frisse, ruime kamers opgeleverd, goed geoutilleerd met koelkastje etc. en airco of ventilator. De grootste kamer heeft een keukentje. O ja, in de zomer is het dakterras top! Douche is heel mooi in de kamer gebouwd, afgescheiden door glazen wand en douchegordijn, erg mooi ontworpen, vooral voor verblijf door stellen (minder voor twee collega's op één kamer).
Wij waren met de trein, maar indien met de auto, dan kan parkeren worden geregeld. Gastheer Steven gaf ons nuttige informatie over bezienswaardigheden en wandelroutes en was ook voor het overige een voorbeeld van warm en goed gastheerschap. We hebben het enorm naar ons zin gehad en komen zeker terug!

Kamertip: Vanwege de trappen (gerenoveerd herenhuis) is dit niet geschikt voor mensen voor wie een lift onontbeerlijk is.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastheer Steven ,direct een heel duidelijke uitleg.Nog thans waren we wat vroeger maar mochten direct naar onze kamer.Het was 37 graden maar er is airco voorzien op de kamers en die hadden ze al aangelegd .
Er is aan alles gedacht ,je kan ook een garage huren zeer handig ,want het parkeren is een probleem in leuven .Johan de huisvriend hielp onze bagage naar boven brengen en begeleide ons dan naar onze garage ,super.We verbleven er 2 nachten ,die gasten super hulpvaardig en altijd klaar voor een babbel .De kamer was netjes ,zeer goed bed alles was aanwezig koffie,thee en frisdrank in een koelkast .
S morgens een heel uitgebreid ontbijt met allemaal verse producten ,we mochten zelfs lunch meenemen voor tijdens de wandeling !!!! Een heel mooie uitvalsbasis om te wandelen en een km van leuven centrum .Ze stonden ons met raad en daad bij om de streek te verkennen .Steven en Johan jullie doen dat super goed ,we voelden ons daar echt welkom .We komen zeker nog terug!!! Luc en Nadine van kamer 2
Luc v Deinze

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk met zn tweetjes naar Leuven geweest en hier de nacht doorgebracht.
Ontvangst was zeer beleefd en correct, kamer op de 1e verdieping was ruim en van alle gemakken voorzien. Overal leuke en mooie kunst. Aandacht voor detail. Slim ingericht. De kamer heeft geen airco, wel een soort ventilatiesysteem. Deze maakt best veel geluid dus s nachts heb je daar niet veel aan. Ontbijt was zeer uitgebreid, jus d’orange is vers geperst. Ruime keuze aan alles.

Beoordeeld op 6 juni 2018

Kamers zijn aangenaam, het is een goed bed en je hebt weinig last van lawaai, omdat je wat uit het drukke centrum zit. Goede locatie omdat je nog wel binnen de ring zit. Hierdoor hoef je niet ver te wandelen om in het centrum te geraken (15 min.)
De bijhorende parkeerplaats is zeker ook een pluspunt. Het ontbijt was geweldig! Er wordt rekening gehouden met jouw voorkeuren en je hebt een ruime keuze.
Vriendelijke mensen, die je te woord staan en helpen indien je dat wenst. We vinden zit zeker voor herhaling vatbaar. Goede prijs/ kwaliteitverhouding.

Beoordeeld op 9 mei 2018 via mobiele applicatie

Absoluut aan te raden en maar 20 minuten lopen van het Station. Allervriendelijkst ontvangen door de heer des huizes. Ik verbleef op de zolderkamer, deze had een klein keukentje met een zitruimte, een trap omhoog naar het slaapgedeelte met Kingsize bed, een zithoek (zitkuil) met tv en nog een klein trappetje omhoog met weer een slaapgedeelte voor 2 personen. Superleuk gedaan. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk en het omelet met scharteleitjes subliem. Als enige (kleine) minpunt de badkamer, waar de ruimte zeer beperkt is en het water van de douche van behoorlijk warm naar behoorlijk koud ging. Desalniettemin is Lodging at 8 absoluut een verblijf waard en een echte aanrader!

Reistype: Reisde voor zaken