“Top! 🍔 ✔️”

Babo's
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 38 van 509 Restaurants in Leuven
13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere hamburgers en gezellige omgeving.
Top locatie, om aan democratische prijs heerlijk te eten.

Datum van bezoek: januari 2019
BabosLeuven, Manager van Babo's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Bedankt voor de leuke feedback!

5 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Zeer lekkere hamburgers samen met een lekker broodje. Originele keuzes. Snelle en vriendelijke bediening. Aangename setting.

Conclusie: een absolute aanrader in het Leuvense!

Datum van bezoek: december 2018
Companion12265020838, Eigenaar van Babo's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2018

Beste,

Bedankt voor de leuke beoordeling!

Met vriendelijke groeten,

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen binnen net na openingstijd en bestelden onze burgers, deze werden uitzonderlijk snel op tafel gebracht. Ik had uitdrukkelijk om een meergranenbroodje gevraagd, dit kreeg ik dan ook, maar de rest van de tafel had dit niet gevraagd en kreeg ook een meergranenbroodje. Vlees was ook erg lekker en de huisgemaakte saus was veel te snel op :) Ikzelf ben geen wijndrinker maar de rest van mij gezelschap was erg te spreken over de witte huiswijn

Datum van bezoek: mei 2018
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas werden de verwachtingen niet ingelost. Via de website beloven ze gratis frietjes maar dit blijkt gekoppeld te zijn aan voorwaarden die je ergens, moeilijk vindbaar, moet gaan zoeken. Toen ik hierover ging informeren via telefoon werd ik nogal onbeschoft en schreeuwerig te woord gestaan. Spijtig dat ze een slechte dag uitwerken op klanten ...

Datum van bezoek: mei 2018

Beste,

Wij zijn het nieuwe management van babo's. We focussen enorm op klantvriendelijkheid. Klant is ten allen tijde koning!
Het spijt ons enorm dat u op een dergelijke manier behandeld bent door het personeel van de vorige eigenaar en nodigen u graag uit om onze heerlijke hamburgers nog een keer te proberen. We garanderen u dat u nu een betere ervaring zal hebben.

Nogmaals onze excuses!

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De burgers zijn best lekker, er is veel keuze en de prijs kwaliteit is zeker ook in orde!
Maar de bediening kan echt een pak beter.
Er stond 1 persoon in de zaal die de boekhouding tijdens de lunchshift aan het doen was.
Ondanks dat alle aanwezigen al aan het eten waren duurde het een halfuur voor we onze burgers kregen, zonder bestek.
Na lang met onze handen in de lucht echt te zwaaien voor zowel bestek als de rekening uiteindelijk naar de toog moeten gaan.
Maar het is een jonge zaak met jong werkvolk dus kan mits kleine aanpassingen een topper worden

Datum van bezoek: maart 2018

Beste,

Het spijt ons enorm dat u op een dergelijke manier behandeld bent door het personeel van de vorige eigenaar. Daarom nodigen we u graag uit om onze heerlijke hamburgers nog een keer te proberen. We garanderen u dat u nu een betere ervaring zal hebben.

Nogmaals onze excuses!

Babo's Leuven

Reizigers die Babo's bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Babo's geweest? Deel je ervaringen!