“Geen klanten respect. ”
Beoordeling van Babo's

Babo's
Geclassificeerd als nr. 35 van 473 Restaurants in Leuven
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas werden de verwachtingen niet ingelost. Via de website beloven ze gratis frietjes maar dit blijkt gekoppeld te zijn aan voorwaarden die je ergens, moeilijk vindbaar, moet gaan zoeken. Toen ik hierover ging informeren via telefoon werd ik nogal onbeschoft en schreeuwerig te woord gestaan. Spijtig dat ze een slechte dag uitwerken op klanten ...

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De burgers zijn best lekker, er is veel keuze en de prijs kwaliteit is zeker ook in orde!
Maar de bediening kan echt een pak beter.
Er stond 1 persoon in de zaal die de boekhouding tijdens de lunchshift aan het doen was.
Ondanks dat alle aanwezigen al aan het eten waren duurde het een halfuur voor we onze burgers kregen, zonder bestek.
Na lang met onze handen in de lucht echt te zwaaien voor zowel bestek als de rekening uiteindelijk naar de toog moeten gaan.
Maar het is een jonge zaak met jong werkvolk dus kan mits kleine aanpassingen een topper worden

2 maart 2018 beoordeeld

Na enkele keren langs te gaan met Babo's wordt het tijd om enkele frustraties neer te schrijven.

De toppings van de hamburgers (en voornamelijk die van de Lucifer burger) is het beste wat je in Leuven kan krijgen. Als je deze burger proeft, zou je (bijna) denken dat er geen betere burger te verkrijgen is.

Helaas is er ook een grote MAAR:

- Vlees: het vlees is overduidelijk geen vers vlees. Bovendien is de portie vlees te weinig. Dit vlees doet je denken aan een hamburger van de McDonalds. Dit is zoooo jammer. Verhoog desnoods uw prijs met een euro maar voorzie uw standaard burger met de hoeveelheid vlees van een double meat burger. Gebruik vers gehakt en bak de burger rosé ipv doorbakken. Want dat is het 2de pijnlijk gevolg: de patty's zijn volledig doorbakken. Ze zijn dan ook zo dun..

- Frieten: De frieten zjin goed van smaak en goed van vorm, maar dit wordt helemaal verpest door de hoeveelheid zout. Zonder twijfel, hier zit meer zout op de frieten dan bij een McDo of bij Jef van de lokale frituur. Er staat zout op tafel, waarom wil je de frieten dan toch nog zo gezouten aanbieden? Voor die ene cola meer te verkopen?

- Interieur: Het interieur is knap en de zaak is mooi vernieuwd (zeker chapeau als je weet wat hiervoor in het pand aanwezig was). Helaas werd de vloer niet mee vernieuwd en deze vloer steekt echt af tegenover de rest. Is maar een klein minpuntje dat niet heel eenvoudig is op te lossen.

- Temperatuur: in deze koude dagen valt het op dat 's middag wel meer zaken niet echt de juiste temperatuur hebben. Het werd wel warmer gedurende het etentje dus gewoon die verwarming een half uurtje eerder starten zorgt al voor een oplossing. Plak ook een rubber aan de voordeur zodat die 5cm opening onder de deur dicht is.

Ondanks de bovenstaande punten heb ik wel de indruk dat Babo's een goede burgerbar is en dat de (toch wel zware) pijnpunten eenvoudig op te lossen zijn.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hedendaags leuk basic interieur. Enige minder puntje we vonden het een beetje koud binnen. Burger en frietjes met sausje lekker en vers. Zeker voldoende als portie, begrijp opmerkingen in andere reviews hierover niet. Prijs kwaliteit is dit meer dan ok! Wij komen zeker terug voor de andere te proeven.

26 januari 2018 beoordeeld

Leuven wordt tegenwoordig overspoeld door hamburger-restaurants. Babo's is zeker niet het beste. De hamburgers zijn lekker, maar niet meer dan dat. Ondanks de lekkere huisbereide saus blijven ze heel gewoon. De prijs ligt wel wat lager dan in de andere zaken, en dat merk je wel aan zowel kwantiteit als kwaliteit. Wij hebben hier goed gegeten, maar keren niet meteen terug.

Reizigers die Babo's bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Babo's geweest? Deel je ervaringen!