“Zeer lekker eten”

Geclassificeerd als nr. 69 van 429 Restaurants in Leuven
Keukens: Afrikaans, Ethiopisch
Geschikt voor: Lokale keuken
13 september 2017 beoordeeld

Zeer lekker eten, vriendelijke bediening, correcte prijzen.
Klein restaurantje, eerlijk gezegd van buiten gezien niet aantrekkelijk. Maar het lekkere eten maakt dat goed.

Schrijf een beoordeling

30 augustus 2017 beoordeeld

2 à 3 keren per jaar maken we de verre verplaatsing van oost-Limburg naar Leuven, speciaal voor dit restaurant. We worden verwend met ingudai (champignonensalade, een echte aanrader!) en natuurlijk de injera mix met vlees, vis en groenten, en de onovertroffen doro watt.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen de vegetarische schotel met 5 verschillende gerechtjes. Bepaalde gerechten vielen in de smaak. Het eten was Ok, maar geen culinaire hoogvlieger. We hebben beter Ethiopisch gegeten.
Vriendelijke bediening. Inrichting is zeer basic met oncomfortabele stoelen.

17 maart 2017 beoordeeld

Al een aantal keren gaan eten. Meestal nemen we de schotel met verschillende gerechtjes gepresenteerd op de grote 'pannekoek'. Lekker, speciaal,goede afwisseling en blijft altijd bij omdat je met de handen moet eten.
Bediening is ook zeer naturel en lief.
Zeker een aanrader voor wie open staat voor eten van andere culturen.

16 februari 2017 beoordeeld

Wij waren op zoek naar een nieuwe smaak, iets exotisch dat we nog niet eerder gedaan hadden, en zijn zo bij Ethiopisch uitgekomen, en bij House of Lalibela.

Ik heb geen andere ervaringen met Ethiopisch eten, dus ik weet niet of er nog betere restaurants zijn of dit gewoon het beste is, maar in elk geval is dit iets dat iedereen eens uit zou moeten proberen.
Ook wie weigerachtig staat tegenover pikant eten kan hier nog vlot aan z'n trekken komen, zoweg veggie als kipgerechten smaakten fantastisch.
't is dat Leuven niet zo dichtbij de deur is voor ons, anders zouden we dit veel vaker doen!

Reizigers die House of Labilela bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In House of Labilela geweest? Deel je ervaringen!