“Zeer mooi en gezellig, met lekker eten! ”
Beoordeling van El Sombrero

El Sombrero
Geclassificeerd als nr. 73 van 428 Restaurants in Leuven
Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede maal gaan eten, zeer lekker en perfect voor vegetariërs! Zeer lekkere cocktails, wel aan iets duurdere kant, vb aperitieven en bijbestelling guacamole voor een klein potje €4,50. Alles tip top! Bediening is oke maar kan beter. (2x vermeld studenten en nog vergeten ze de korting aan te rekenen.) Zeker een aanrader!!

Schrijf een beoordeling

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste mexicaan van Leuven! Zeer fijn ontvangen en heel lekker eten. De snelle bediening maakte het nog beter! We ❤ dizz

3 augustus 2017 beoordeeld

De beste Mexicaan van Leuven en omstreken.

Soms kan de bediening wat trager zijn, maar dat is vooral omdat het restaurant zo populair is dat het meestal helemaal volzet is. Maar ik wacht met plezier iets langer op het overheerlijke eten dat telkens op onze tafel wordt getoverd.

We hebben al veel verschillende gerechten op de kaart besteld en genieten telkens van de heerlijke smaken!

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ontvangst, snelle bediening, lekkere cocktails en lekker, smaakvol en verse gerechten aan een degelijke prijs.

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier vorige week voor het eerst gaan eten en het was een toffe ervaring. De bediening was heel vriendelijk en snel. Je hebt er een heel ruime keuze. En van verschillende schotels heb je ook een vegetarische optie, wat ik super vond. Het was er wel heel druk, dus het is best om eerst te reserveren voor je gaat.
Het enige wat misschien storend kan zijn is dat het er wel rumoerig is.
We komen hier zeker nog eens terug!

Reizigers die El Sombrero bekeken, bekeken ook

In El Sombrero geweest? Deel je ervaringen!