“Beste mexicaan”

Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste mexicaan van Leuven! Zeer fijn ontvangen en heel lekker eten. De snelle bediening maakte het nog beter! We ❤ dizz

Datum van bezoek: augustus 2017

3 augustus 2017 beoordeeld

De beste Mexicaan van Leuven en omstreken.

Soms kan de bediening wat trager zijn, maar dat is vooral omdat het restaurant zo populair is dat het meestal helemaal volzet is. Maar ik wacht met plezier iets langer op het overheerlijke eten dat telkens op onze tafel wordt getoverd.

We hebben al veel verschillende gerechten op de kaart besteld en genieten telkens van de heerlijke smaken!

Datum van bezoek: juni 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ontvangst, snelle bediening, lekkere cocktails en lekker, smaakvol en verse gerechten aan een degelijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2017
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier vorige week voor het eerst gaan eten en het was een toffe ervaring. De bediening was heel vriendelijk en snel. Je hebt er een heel ruime keuze. En van verschillende schotels heb je ook een vegetarische optie, wat ik super vond. Het was er wel heel druk, dus het is best om eerst te reserveren voor je gaat.
Het enige wat misschien storend kan zijn is dat het er wel rumoerig is.
We komen hier zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2017
27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt heerlijk. De bediening was goed. Het enige grote minpunt was het lawaai. Zeer rumoerig. Het was moeilijk om mekaar te verstaan. We komen zeker terug voor het eten!

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die El Sombrero bekeken, bekeken ook

Heverlee, Leuven
Leuven, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant

In El Sombrero geweest? Deel je ervaringen!