“een Portugees op de grote Markt van Leuven”
Beoordeling van Portalegre - GESLOTEN

Portalegre
16 april 2017 beoordeeld

Het restaurant leren kennen via vrienden. Met partner terug naartoe omda thet toch meegevallen was! leuk kader
vriendelijke Nederlands onthaal, kregen dadelijk een drankje terwijl we de menukeuze konden maken.
mooie menukaart, ietwat speciale gerechten qua combinaties.
Voorgerecht was een mooi groot bord kazen en gedroogde ham
Hoofdgerecht surf & turf: sardienen, lamskoteletten en gamba's
Voor mij een kabeljauwschotel, superlekker
vriendelijke en attente bediening
best reserveren om teleurstelling te voorkomen

8 januari 2017 beoordeeld

Waren al een tijdje op zoek naar een restaurant waar men lekker sardientjes konden eten, en ons oog viel op dit uitstekend restaurant! In België nog nooit zo'n lekkere gegrilde sardientjes gegeten! Net zoals in Portugal, Super!

1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens oudjaaravond met z'n tweeen lekker tapas gegeten. Ontvangst was goed, drankje van het huis vooraf was lekker en bediening was prima. Er werd een foutje gemaakt tijdens het opnemen van onze bestelling maar dit werd direct goed gemaakt met een extra hapje.
Alles qua smaak was erg lekker, mals en vers.
Zeker een aanrader om te gaan eten.
Bij de deur zitten is geen aanrader als het koud is.

1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren, oudjaarsdag, hier heerlijk gegeten met familie. We werden hartelijk ontvangen met een wijnlikeurtje, glas cava en schaaltje olijven. De sfeer van het restaurant was gezellig met fijne muziek. We kozen tapas en biefstuk als hoofdgerechten, met heerlijke rode en witte wijn. De bediening en eigenaar waren professioneel, maar praatten ook gezellig mee. Het dessert was mooi verzorgd en ook een leuk extra dessert werd gebracht toen we aangaven een jubileum te vieren. Top! Zeker een aanrader dit leuke restaurant aan de grote markt!

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Portalegre is echt de mooiste tent die ik heb gezien in Leuven. Wij hebben echt goed gegeten niet de bar man heeft ons niet welkomstdrankje met oleifjes gegeven van de zaak het personeel was ook gezellig met ons zeker snel weer langs ga zo door portalegre top

Reizigers die Portalegre bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant