“gezellig, sfeervol, Italiaanse betere keuken met Spaanse touch.”
Beoordeling van Ristorante Pronto Tapas

Ristorante Pronto Tapas
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 236 van 461 Restaurants in Leuven
27 april 2017 beoordeeld

Toevallig hier terecht gekomen op maandagavond: zag er mooi uit en met veel keuze, en waren nieuwsgierig wat dit nog met de oude Pronto te maken had! Niet veel meer, behalve de intaliaanse baas die met een Spaanse toffe madam getrouwd is. En de chez is Tonio van het vroegere Da Tonio. Maar nu veel verfijndere keuken. Leuk,dat je tapas van 5-6 euro als voorgerechtje kan kiezen, of ook enkel tapas eten. Tagliolini alle vongole zijn een aanrader! Ook allo scolio mogelijk, nog maar zelden ergens gezien!

Datum van bezoek: april 2017

16 april 2017 beoordeeld

Voor ons was het de eerste keer dat we langs gingen in dit vernieuwd restaurant. Het interieur is gezellig en verzorgd. Boven is er wat weinig plaats als je groot bent. De bediening is vriendelijk en vol goede wil al liep het wel al eens fout in de coördinatie. we namen de tapas, weinig Spaans , eerder Italiaanse hapjes, maar wel lekker.

Datum van bezoek: april 2017
20 maart 2017 beoordeeld

Sinds mijn vorige bezoek (feb2017) is er een nieuwe chef in de zaak.Prima investering.Afkomstig uit Puglia.Een echte chef ! Hebben tonijn gekozen met aardappeltjes en fijne groentjes.Heerlijk !!! Doe zo voort Tony !

Datum van bezoek: maart 2017
2 februari 2017 beoordeeld

Deze pizzeria is nu een mooie zaak geworden. Geen pizza's meer maar zeer lekkere pasta's en tapas. Is nu een mengeling van Italiaanse en Spaanse keuken. Tony is nog altijd de sympatieke baas van voorheen. Zaak is nog maar een drietal weken open, na 8 maanden sluiting voor verbouwing. Wat een verandering. Proficiat Tony !

Datum van bezoek: februari 2017
25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapaskaart of menukaart naar keuze. Wij kozen de tapas en hebben heerlijk gegeten! Spaanse en Italiaanse smaken en passie. Praat een paar woordjes Italiaans en het wordt snel top!

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Ristorante Pronto Tapas bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Ristorante Pronto Tapas geweest? Deel je ervaringen!