“Lekkere authentieke Marokkaanse keuken in een familiale omgeving”
Beoordeling van Medina Leuven

Medina Leuven
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 113 van 518 Restaurants in Leuven
Prijsklasse: € 5 - € 60
Beschrijving: Als je niet in Marokko kunt geraken, probeer dan ons restaurant in Leuven om zijn heerlijke keuken te ervaren. Lammerenvlees, couscous, pastillas, tajines, Marokkaanse thee en nog veel meer delicatesse.
2 augustus 2021 beoordeeld

Heel gastvrij, superlekker huisgemaakte tajines. De marokkaanse muntthee is uitzonderlijk goed. Grote porties voor een zeer schappelijke prijs.

Datum van bezoek: augustus 2021

26 juli 2021 beoordeeld

Online gereserveerd en bevestiging gekregen. Maar toen we aan de deur kwamen bleek het gesloten te zijn? Een half uur gewacht nog maar het bleek tevergeefs.
Indien er weinig klanten zijn kan ik aannemen dat het de moeite niet is om de deuren te openen maar laat de mensen iets weten aub!

Datum van bezoek: juli 2021
13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel voor de vleeseters als de vegans onder ons was er overheerlijke tajine. Prima salades ook! En een heel vriendelijke kok! Een echte aanrader voor wie eten wil afhalen!

Datum van bezoek: augustus 2020
9 mei 2020 beoordeeld

Heel gastvrij, reageert snel, werkt met een uitstekende website voor bestellingen tijdens corona, de tajines zijn overheerlijk en altijd supervers gemaakt, prima op tijd geleverd, altijd hier en daar iets als cadeautje erbovenop.... Geen slecht woord!

Datum van bezoek: mei 2020
4 december 2019 beoordeeld

Toffe chef, versgemaakte overheerlijke tajine en aangenaam interieur. En het kost niet veel een aanrader dus.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Medina Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Medina Leuven geweest? Deel je ervaringen!