“Lekker”

Medina Leuven
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 112 van 516 Restaurants in Leuven
Prijsklasse: € 5 - € 60
Beschrijving: Als je niet in Marokko kunt geraken, probeer dan ons restaurant in Leuven om zijn heerlijke keuken te ervaren. Lammerenvlees, couscous, pastillas, tajines, Marokkaanse thee en nog veel meer delicatesse.
4 december 2019 beoordeeld

Toffe chef, versgemaakte overheerlijke tajine en aangenaam interieur. En het kost niet veel een aanrader dus.

Datum van bezoek: december 2019

28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via mail gereserveerd voor 4 personen. Netjes bevestiging gekregen. Maar de zaak was simpelweg gesloten vanmorgen! Boodschap op antwoordapparaat ingesproken, zonder reactie. Niet erg fijn.

Datum van bezoek: september 2019
31 mei 2019 beoordeeld

Zeer lekker autentiek Marokaans avondmaal met pure gerechten.
De uitbater is een open vriendelijke man.

Datum van bezoek: mei 2019
16 mei 2019 beoordeeld

Via VIVABOX zijn wij hier terechtgekomen in een authentieke Marokaanse sfeer voor een lekker en fijn ontbijt . De zeer sympathieke eigenaar die alles zelf doet en klaarmaakt wist ons te zeggen dat hij weldra een nieuwe belevenis organiseert voor zijn lunch en dinnergasten.

Datum van bezoek: mei 2019
20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bezoek aan Medina gaf ons een gemengd gevoel. De gastheer was erg vriendelijk en gaf ons een grote kan verse muntthee en een kruik met limoenwater. Het eten was ok, maar zeker niet uitzonderlijk. Wat we vooral jammer vonden was de lange wachttijd. Al bij al duurde het anderhalf uur vooraleer we onze gerechten kregen. Bovendien is het interieur erg ongezellig en is er bijvoorbeeld geen achtergrondmuziek. Wat er wel bij gezegd moet worden is dat de gastheer er volledig alleen voor stond. Hij maakte de gerechten en diende ze zelf ook op, geen evidentie dus.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Medina Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Medina Leuven geweest? Deel je ervaringen!