“Authentiek Marokaans ontbijt”

Medina Leuven
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 112 van 516 Restaurants in Leuven
Prijsklasse: € 5 - € 60
Beschrijving: Als je niet in Marokko kunt geraken, probeer dan ons restaurant in Leuven om zijn heerlijke keuken te ervaren. Lammerenvlees, couscous, pastillas, tajines, Marokkaanse thee en nog veel meer delicatesse.
16 mei 2019 beoordeeld

Via VIVABOX zijn wij hier terechtgekomen in een authentieke Marokaanse sfeer voor een lekker en fijn ontbijt . De zeer sympathieke eigenaar die alles zelf doet en klaarmaakt wist ons te zeggen dat hij weldra een nieuwe belevenis organiseert voor zijn lunch en dinnergasten.

Datum van bezoek: mei 2019

20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bezoek aan Medina gaf ons een gemengd gevoel. De gastheer was erg vriendelijk en gaf ons een grote kan verse muntthee en een kruik met limoenwater. Het eten was ok, maar zeker niet uitzonderlijk. Wat we vooral jammer vonden was de lange wachttijd. Al bij al duurde het anderhalf uur vooraleer we onze gerechten kregen. Bovendien is het interieur erg ongezellig en is er bijvoorbeeld geen achtergrondmuziek. Wat er wel bij gezegd moet worden is dat de gastheer er volledig alleen voor stond. Hij maakte de gerechten en diende ze zelf ook op, geen evidentie dus.

16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden wel eens wat anders dus via TripAdvisor dit leuke restaurant uitgezocht. Verwachtingen waren hoog gespannen gezien alle mooie reviews.

Het eten was echt geweldig zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding. We waren met drie personen en moesten 55 euro afrekenen. We hebben onze gerechten door de eigenaar laten samenstellen. Inclusief voor en nagerechten.

Bediening was zeer vriendelijk en enthousiast.

Waarom geen 5 sterren. In onze beleving zou het restaurant en entourage iets netter aangeboden kunnen worden.

Neemt niet weg dat we zeker nog eens terug zouden voor het heerlijke eten.

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening ,ook al is er veel volk ,meneer blijft altijd rustig. Het is aangenaam dat het niet allemaal vlug vlug moet gaan.

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden eens iets nieuws proberen en dachten aan deze zaak. Het is een restaurant in Marrokkaanse sfeer aangekleed. We kregen meteen Marokkaanse thee voorgeschoteld. We waren niet bekend met Marokkaans eten dus wisten niet waar we ons waagden. De tajine kefta (gehakt met tomatensaus en een ei) is echter wel een aanrader. We kregen er brood en couscous bij geserveerd en wat water met munt. Zeer geslaagd. Anderen hadden de tajine met kip en groenten die ze wat minder vonden. Maar dit is natuurlijk eigen smaak. We vonden het een zeer gezellige avond, met erg vriendelijk personeel!

Reizigers die Medina Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Medina Leuven geweest? Deel je ervaringen!