“Leuke verrassing.”

Medina Leuven
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 112 van 516 Restaurants in Leuven
Prijsklasse: € 5 - € 60
Beschrijving: Als je niet in Marokko kunt geraken, probeer dan ons restaurant in Leuven om zijn heerlijke keuken te ervaren. Lammerenvlees, couscous, pastillas, tajines, Marokkaanse thee en nog veel meer delicatesse.
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden wel eens wat anders dus via TripAdvisor dit leuke restaurant uitgezocht. Verwachtingen waren hoog gespannen gezien alle mooie reviews.

Het eten was echt geweldig zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding. We waren met drie personen en moesten 55 euro afrekenen. We hebben onze gerechten door de eigenaar laten samenstellen. Inclusief voor en nagerechten.

Bediening was zeer vriendelijk en enthousiast.

Waarom geen 5 sterren. In onze beleving zou het restaurant en entourage iets netter aangeboden kunnen worden.

Neemt niet weg dat we zeker nog eens terug zouden voor het heerlijke eten.

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening ,ook al is er veel volk ,meneer blijft altijd rustig. Het is aangenaam dat het niet allemaal vlug vlug moet gaan.

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden eens iets nieuws proberen en dachten aan deze zaak. Het is een restaurant in Marrokkaanse sfeer aangekleed. We kregen meteen Marokkaanse thee voorgeschoteld. We waren niet bekend met Marokkaans eten dus wisten niet waar we ons waagden. De tajine kefta (gehakt met tomatensaus en een ei) is echter wel een aanrader. We kregen er brood en couscous bij geserveerd en wat water met munt. Zeer geslaagd. Anderen hadden de tajine met kip en groenten die ze wat minder vonden. Maar dit is natuurlijk eigen smaak. We vonden het een zeer gezellige avond, met erg vriendelijk personeel!

26 februari 2019 beoordeeld

Ik ga al vijf jaar naar Medina en het eten blijft mij verbazen, zelfs verrukken. Buiten een slechte dag gerekend, maar die zijn zeldzaam. Blijkbaar was 23 februari zo'n dag, lees ik hier. Jammer, maar de overige 364 dagen van het jaar hoor ik enkel maar mensen die vol lof spreken over de unieke smaken van zowel de Doenia thee, de lamstanjin met pruimen en niet te vergeten: zijn echte Marokkaanse koffie en patisserie met een nasmaak die je blijft .... boeien.

Datum van bezoek: februari 2019
26 januari 2019 beoordeeld

De kaart is niet heel uitgebreid, maar daarom ga ik ervan uit dat alles wat er op staat ook echt lekker zal zijn. Wij (een groep van 3 personen) namen de Mezze voor 2 a 3 personen. Drinken kan je niet bestellen, maar je krijgt gratis munt thee bij het ontvangst en bij het eten krijg je een kan met munt/citroen water.
Het eten kwam relatief snel en was zeer lekker. Deze schotel was perfect genoeg voor ons 3'en. Maar voor grote eters zou dit wat aan de weinige kant zijn geweest.
Ik kom hier zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Medina Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Medina Leuven geweest? Deel je ervaringen!