“Heerlijke boterhammen”

Tijd en boterhammen
Geclassificeerd als nr. 13 van 285 Restaurants in Sint-Niklaas
Prijsklasse: € 5 - € 18
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Een eerlijke en verse keuken. De kaart biedt een grote variatie aan gerechten zoals salades, verschillende verse hamburgers, diverse croques, wraps, pasta's, getoaste boterhammen met diverse toppings,tapas, desserten ,...en wisselende suggesties. Ook vegetariërs vinden hier hun gading. Bovendien serveren wij ook glutenvrije gerechten. Op donderdag en zondag kan u hier terecht voor verschillende ontbijtformules.
23 april 2022 beoordeeld

Op doorreis naar Gent hier geluncht. Buiten goot het van de regen binnen brandde een kachel. Moderne kunst aan de muur. Boterhammen duurde even maar waren heerlijk, wel jammer dat we op het eind van de lunch waren zodat veel al was uitverkocht. Maar goede prijs-kwaliteit.

Datum van bezoek: februari 2022

26 januari 2022 beoordeeld

Beperkte kaart, maar aangeboden gerechten zijn lekker. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Het interieur is gezellig ingericht met houten elementen. Ik kom altijd met veel plezier naar Tijd en boterhammen.

Datum van bezoek: juni 2021
13 juli 2021 beoordeeld

Voor dit restaurant in een grootstad heb je al snel een wachtlijst, salades en burgers met een heerlijke twist, uitgebalanceerde smaken, WOW , salades en burgers op een heel hoog smaaklevel.
Absoluut te volgen!!!

Datum van bezoek: juli 2021
2 juli 2021 beoordeeld

Klein maar gezellig restaurent met vriendelijke bediening. De kaart is niet uitgebreid maar alles is uiterst vers en lekker.
Jammer dat je er niet altijd terecht kan, op tijd reserveren is wel nodig.

Datum van bezoek: juli 2021
7 maart 2020 beoordeeld

Gezellige sfeer en mooi pand maar kleine kaart en erg aan de prijs.
Daarom hadden wij alleen de portugese hapjes genomen. Deze waren wel heerlijk!

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Tijd en boterhammen bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Tijd en boterhammen geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.