“Gezellig en lekker”

Tijd en boterhammen
Geclassificeerd als nr. 13 van 285 Restaurants in Sint-Niklaas
Prijsklasse: € 5 - € 18
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Een eerlijke en verse keuken. De kaart biedt een grote variatie aan gerechten zoals salades, verschillende verse hamburgers, diverse croques, wraps, pasta's, getoaste boterhammen met diverse toppings,tapas, desserten ,...en wisselende suggesties. Ook vegetariërs vinden hier hun gading. Bovendien serveren wij ook glutenvrije gerechten. Op donderdag en zondag kan u hier terecht voor verschillende ontbijtformules.
2 juli 2021 beoordeeld

Klein maar gezellig restaurent met vriendelijke bediening. De kaart is niet uitgebreid maar alles is uiterst vers en lekker.
Jammer dat je er niet altijd terecht kan, op tijd reserveren is wel nodig.

Datum van bezoek: juli 2021

7 maart 2020 beoordeeld

Gezellige sfeer en mooi pand maar kleine kaart en erg aan de prijs.
Daarom hadden wij alleen de portugese hapjes genomen. Deze waren wel heerlijk!

Datum van bezoek: maart 2020
3 december 2019 beoordeeld

erg gastvrije ontvangst. Lekker eten: niet chique, maar wel mooi gepresenteerd en smaakvol. Ook voor vegetariërs lekker burgers en curry's. de dessertjes smaakten even lekker als ze er uit zagen. De sfeer is studentikoos en gemoedelijk: houten stoelen, tafels, open haard, toog in midden van de zaal.
tof adresje ook voor gezinnen

Datum van bezoek: november 2019
5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers en slaatjes in een gezellige setting. Prijs/kwaliteit zeer correct. De bediening is ook super vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2019
9 juni 2019 beoordeeld

Op een woensdagavond na de Openingsceremonie Special Olympics nog even afgezakt in het centrum; kwamen binnen iets voor 22u en vernamen dat men eigenlijk al sluitende is... een snelle bestelling kon evenwel nog.

Met nog slechts enkele tafeltjes bezet konden we toch nog 2 trappistjes bestellen en op ons gemak uitdrinken, zonder dat we werden buitengewerkt. We werden bediend door een vriendelijke jonge kerel.

Eten hebben we niet kunnen beoordelen maar we hebben in deze zaak wel genoten van ons drankje en babbel.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Tijd en boterhammen bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Tijd en boterhammen geweest? Deel je ervaringen!