“Gezellig maar duur”

Tijd en boterhammen
Geclassificeerd als nr. 13 van 285 Restaurants in Sint-Niklaas
Prijsklasse: € 5 - € 18
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Een eerlijke en verse keuken. De kaart biedt een grote variatie aan gerechten zoals salades, verschillende verse hamburgers, diverse croques, wraps, pasta's, getoaste boterhammen met diverse toppings,tapas, desserten ,...en wisselende suggesties. Ook vegetariërs vinden hier hun gading. Bovendien serveren wij ook glutenvrije gerechten. Op donderdag en zondag kan u hier terecht voor verschillende ontbijtformules.
7 maart 2020 beoordeeld

Gezellige sfeer en mooi pand maar kleine kaart en erg aan de prijs.
Daarom hadden wij alleen de portugese hapjes genomen. Deze waren wel heerlijk!

Datum van bezoek: maart 2020

3 december 2019 beoordeeld

erg gastvrije ontvangst. Lekker eten: niet chique, maar wel mooi gepresenteerd en smaakvol. Ook voor vegetariërs lekker burgers en curry's. de dessertjes smaakten even lekker als ze er uit zagen. De sfeer is studentikoos en gemoedelijk: houten stoelen, tafels, open haard, toog in midden van de zaal.
tof adresje ook voor gezinnen

Datum van bezoek: november 2019
5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers en slaatjes in een gezellige setting. Prijs/kwaliteit zeer correct. De bediening is ook super vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2019
9 juni 2019 beoordeeld

Op een woensdagavond na de Openingsceremonie Special Olympics nog even afgezakt in het centrum; kwamen binnen iets voor 22u en vernamen dat men eigenlijk al sluitende is... een snelle bestelling kon evenwel nog.

Met nog slechts enkele tafeltjes bezet konden we toch nog 2 trappistjes bestellen en op ons gemak uitdrinken, zonder dat we werden buitengewerkt. We werden bediend door een vriendelijke jonge kerel.

Eten hebben we niet kunnen beoordelen maar we hebben in deze zaak wel genoten van ons drankje en babbel.

Datum van bezoek: juni 2019
30 mei 2019 beoordeeld

en we hadden beter onze eigen boterhammen mee genomen

na een vorige aangename ervaring met deze zaak enkele jaren geleden, reserveerden wij hier voor een snelle lekkere hap. Geen van beide werd waarheid. Bij het binnen komen werd vriendelijk onze tafel aangewezen. Maar dan werden we vergeten. Als je als klant dan moet gesticuleren om de aandacht te trekken om drank te bestellen is een weinig aangename start. Uiteindelijk onze bestelling geplaatst, maar dit zou ons nog slecht bekomen. We bestelden elk een burger en deze behoorden tot het slechtste wat ik al gegeten had. De vegetarische optie bestond uit een oneetbaar hard broodje en vooral uit saus. De portobello was totaal onherkenbaar hierdoor en de ricotta had geen meerwaarde in tegendeel, de structuur zorgde ervoor dat het geheel zelfs onsmakelijk werd. De aangebakken smaak die aan de burger hing bleef nog gans de avond in mijn mond hangen wat weinig aangenaam was. Mijn gezelschap had de warhol burger genomen. Als je op je kaart schrijft dat deze zelf gemaakt zijn en je ober nadien meedeelt dat deze gekocht zijn bij de kwaliteitsslager, tja. Deze proefde niet naar een vleesburger, maar wel naar een bereide gehakt burger genre preparé burger. Goed voor kindertjes, maar weinig geschikt voor een kwaliteitsburger. Ook hier was het broodje te hard en oneetbaar en had je dezelfde verbrande smaak. De gebakken aardappelen waren neit krokant gebakken, waren overvet en weinig smaakvol, De salade die werd geserveerd waren gewoon gesneden groenten zonder zelf een dressing. Na elk twee happen te hebben gegeten, de borden opzij gezet en de rekening gevraagd. De ober schaamde zich en wou dit compenseren met een drankje wat zeer hoffelijk was, maar we vriendelijk voor bedankten. Het enige wat hier correct was dat we niet zouden hebben moeten betalen. De ober erop gewezen dat het niet zijn fout was dat het geserveerde niet te eten was. Een nieuwe kans ga ik dit echter niet meer geven. Bij het buiten gaan maakten we naar elkaar de opmerking dat we beter af waren geweest met een burger op het marktevenement (een stuk goedkoper en je weet wat je krijgt) dat plaats vond en we gingen met honger de avond in.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Tijd en boterhammen bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Tijd en boterhammen geweest? Deel je ervaringen!