“Tijd(en) veranderen”

Tijd en boterhammen
Geclassificeerd als nr. 13 van 285 Restaurants in Sint-Niklaas
Prijsklasse: € 5 - € 18
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Een eerlijke en verse keuken. De kaart biedt een grote variatie aan gerechten zoals salades, verschillende verse hamburgers, diverse croques, wraps, pasta's, getoaste boterhammen met diverse toppings,tapas, desserten ,...en wisselende suggesties. Ook vegetariërs vinden hier hun gading. Bovendien serveren wij ook glutenvrije gerechten. Op donderdag en zondag kan u hier terecht voor verschillende ontbijtformules.
30 mei 2019 beoordeeld

en we hadden beter onze eigen boterhammen mee genomen

na een vorige aangename ervaring met deze zaak enkele jaren geleden, reserveerden wij hier voor een snelle lekkere hap. Geen van beide werd waarheid. Bij het binnen komen werd vriendelijk onze tafel aangewezen. Maar dan werden we vergeten. Als je als klant dan moet gesticuleren om de aandacht te trekken om drank te bestellen is een weinig aangename start. Uiteindelijk onze bestelling geplaatst, maar dit zou ons nog slecht bekomen. We bestelden elk een burger en deze behoorden tot het slechtste wat ik al gegeten had. De vegetarische optie bestond uit een oneetbaar hard broodje en vooral uit saus. De portobello was totaal onherkenbaar hierdoor en de ricotta had geen meerwaarde in tegendeel, de structuur zorgde ervoor dat het geheel zelfs onsmakelijk werd. De aangebakken smaak die aan de burger hing bleef nog gans de avond in mijn mond hangen wat weinig aangenaam was. Mijn gezelschap had de warhol burger genomen. Als je op je kaart schrijft dat deze zelf gemaakt zijn en je ober nadien meedeelt dat deze gekocht zijn bij de kwaliteitsslager, tja. Deze proefde niet naar een vleesburger, maar wel naar een bereide gehakt burger genre preparé burger. Goed voor kindertjes, maar weinig geschikt voor een kwaliteitsburger. Ook hier was het broodje te hard en oneetbaar en had je dezelfde verbrande smaak. De gebakken aardappelen waren neit krokant gebakken, waren overvet en weinig smaakvol, De salade die werd geserveerd waren gewoon gesneden groenten zonder zelf een dressing. Na elk twee happen te hebben gegeten, de borden opzij gezet en de rekening gevraagd. De ober schaamde zich en wou dit compenseren met een drankje wat zeer hoffelijk was, maar we vriendelijk voor bedankten. Het enige wat hier correct was dat we niet zouden hebben moeten betalen. De ober erop gewezen dat het niet zijn fout was dat het geserveerde niet te eten was. Een nieuwe kans ga ik dit echter niet meer geven. Bij het buiten gaan maakten we naar elkaar de opmerking dat we beter af waren geweest met een burger op het marktevenement (een stuk goedkoper en je weet wat je krijgt) dat plaats vond en we gingen met honger de avond in.

Datum van bezoek: mei 2019

18 april 2019 beoordeeld

Gisteren met vrienden gaan eten, het was een fijne avond met lekkere gerechtjes in een heel gezellig kader.
De hamburgers waren heel lekker. Als we in de omgeving zijn, komen we zeker terug !

Datum van bezoek: april 2019
12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie voor een kleine maaltijd. Betaalbaar en zeer lekker. Nachos om te delen vooraf en dan een burger. Maar heel vers gemaakt, meer dan prima. Deskundige bediening, gezellig zitten, beetje hip onverzorgd interieur. Heel sympathiek restaurantje, we'll be back !

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms wil je gewoon iets kleins gaan eten zonder veel geld kwijt te zijn en toch nog gezellig zitten. Dan is dit wat je zoekt. Een sympathiek restaurantje in een zijstraatje van de grote markt. Geen uitgebreide kaart, maar een degelijke basis (pasta, burgers,...). Pluim voor de vriendelijke bediening! Doe zo voort!

Datum van bezoek: maart 2019
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch genomen met de partner en gezellig geïnstalleerd aan het raam . Zeer lekker gegeten , leuke bereidingen , er staat een echte kok in de keuken en dat proef je . Onderlegger zou ik persoonlijk wel appreciëren . Gekozen voor de (copieuze) gegrilde boterham met brie , noten , honing en gebakken appeltjes . Aanrader voor lunchadres in Sint - Niklaas .

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Tijd en boterhammen bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Tijd en boterhammen geweest? Deel je ervaringen!