“gezellig en lekkere hapjes”
Beoordeling van Tijd en boterhammen

Tijd en boterhammen
Geclassificeerd als nr. 13 van 285 Restaurants in Sint-Niklaas
Prijsklasse: € 5 - € 18
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Een eerlijke en verse keuken. De kaart biedt een grote variatie aan gerechten zoals salades, verschillende verse hamburgers, diverse croques, wraps, pasta's, getoaste boterhammen met diverse toppings,tapas, desserten ,...en wisselende suggesties. Ook vegetariërs vinden hier hun gading. Bovendien serveren wij ook glutenvrije gerechten. Op donderdag en zondag kan u hier terecht voor verschillende ontbijtformules.
18 april 2019 beoordeeld

Gisteren met vrienden gaan eten, het was een fijne avond met lekkere gerechtjes in een heel gezellig kader.
De hamburgers waren heel lekker. Als we in de omgeving zijn, komen we zeker terug !

Datum van bezoek: april 2019

12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie voor een kleine maaltijd. Betaalbaar en zeer lekker. Nachos om te delen vooraf en dan een burger. Maar heel vers gemaakt, meer dan prima. Deskundige bediening, gezellig zitten, beetje hip onverzorgd interieur. Heel sympathiek restaurantje, we'll be back !

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms wil je gewoon iets kleins gaan eten zonder veel geld kwijt te zijn en toch nog gezellig zitten. Dan is dit wat je zoekt. Een sympathiek restaurantje in een zijstraatje van de grote markt. Geen uitgebreide kaart, maar een degelijke basis (pasta, burgers,...). Pluim voor de vriendelijke bediening! Doe zo voort!

Datum van bezoek: maart 2019
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch genomen met de partner en gezellig geïnstalleerd aan het raam . Zeer lekker gegeten , leuke bereidingen , er staat een echte kok in de keuken en dat proef je . Onderlegger zou ik persoonlijk wel appreciëren . Gekozen voor de (copieuze) gegrilde boterham met brie , noten , honing en gebakken appeltjes . Aanrader voor lunchadres in Sint - Niklaas .

Datum van bezoek: februari 2019
29 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en aparte combinaties. Jammer genoeg was mijn bataat burger zwart geblakkerd maar we komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Tijd en boterhammen bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Tijd en boterhammen geweest? Deel je ervaringen!