“Verstopte gezelligheid”

Tijd en boterhammen
Geclassificeerd als nr. 14 van 285 Restaurants in Sint-Niklaas
Prijsklasse: € 5 - € 18
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Een eerlijke en verse keuken. De kaart biedt een grote variatie aan gerechten zoals salades, verschillende verse hamburgers, diverse croques, wraps, pasta's, getoaste boterhammen met diverse toppings,tapas, desserten ,...en wisselende suggesties. Ook vegetariërs vinden hier hun gading. Bovendien serveren wij ook glutenvrije gerechten. Op donderdag en zondag kan u hier terecht voor verschillende ontbijtformules.
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms wil je gewoon iets kleins gaan eten zonder veel geld kwijt te zijn en toch nog gezellig zitten. Dan is dit wat je zoekt. Een sympathiek restaurantje in een zijstraatje van de grote markt. Geen uitgebreide kaart, maar een degelijke basis (pasta, burgers,...). Pluim voor de vriendelijke bediening! Doe zo voort!

Datum van bezoek: maart 2019

28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch genomen met de partner en gezellig geïnstalleerd aan het raam . Zeer lekker gegeten , leuke bereidingen , er staat een echte kok in de keuken en dat proef je . Onderlegger zou ik persoonlijk wel appreciëren . Gekozen voor de (copieuze) gegrilde boterham met brie , noten , honing en gebakken appeltjes . Aanrader voor lunchadres in Sint - Niklaas .

Datum van bezoek: februari 2019
29 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en aparte combinaties. Jammer genoeg was mijn bataat burger zwart geblakkerd maar we komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Lekker en betaalbaar eten. Aparte sfeer met interieur uit de jaren ’70.
Alles was verzorgd en vriendelijke bediening.
Er was geen uitgebreide kaart (wat héél goed is) maar wat we gekozen hebben was lekker. Wel 40 minuten moeten wachten op onze gerechten (2x hamburger). Papieren onderlegger zou ook wel mogen dan hoeft het bestek niet op de tafel te liggen. Alles vers bereid (TOP).

Toiletten mogen beter gepoetst worden.

Datum van bezoek: september 2018
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas heeft mijne vrouw mij pas eruit gegooid en moest ik dus voor mij zelf gaan zorgen, van mijne laatste centen hier gaan eten.

Laat ik bij het begin beginnen, bij binnenkomst stonden de tranen al in mijn ogen, ik wilde diep van binnen niet maar ben toch gaan zitten.

Uiteraard had ik geen enkele goesting maar toch bestelde ik de zacht gepocheerde hanenei, afgetopt met haringkuit en Spaanse wilde trompetspinazie op een bedje was oost Griekse herderkaas. Na 2 happen had ik meer dan voldoende.

Zonder betalen ben ik de het etablissement verlaten en ben ik met tranen in mijn ogen mijn ex vrouw opgaan zoeken, eenmaal thuis heeft zei de politie gebelt met alle gevolgen van dien.

Mijn persoonlijke ervaring is dus niet zo heel goed maar toch ga ik hier zeker nog eens heen omdat zei niets aan mijn situatie konden doen!

Ook wil de de kelner die mij een zakdoek aan reikte nogmaals bedanken. Ronny je bent een topper!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Tijd en boterhammen bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Tijd en boterhammen geweest? Deel je ervaringen!