“Top !”

Pizzeria Giardino
Geclassificeerd als nr. 25 van 125 Restaurants in Sint-Niklaas
Keukens: Italiaans
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Il Giardino is gewoon de beste Italiaan in de verre omtrek . Snel bediend , uitstekende prijs / kwaliteit en supervers . Aanrader

9 december 2017 beoordeeld

Kerstmarkt in de stad .
Super druk maar echt lekker gegeten en niet te lang moeten wachten .
Perfecte dune pizza deeg zoals het hoort .
Goede bediening en vriendelijk .

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles wordt vers gemaakt. De zaal zat volledig vol maar we moesten niet lang wachten op ons eten! De bediening was snel en correct.

28 november 2017 beoordeeld

De zaak oogt als een refter, er zit geen sfeer , geen ziel in deze zaak. Mijn pizza was bovendien veel te zout, en dus niet voor herhaling vatbaar. De pizza met zeevruchten was pover belegd. Ook de bediening straalt weinig levensvreugde uit. Je wordt er functioneel bediend .Voor 4 pizza's en 1 liter huiswijn betaal je ca 76€. Dit restaurant bezoek je enkel in geval van nood omdat er geen alternatief is. Van de witte kassa hebben ze hier ook nog niet gehoord. Een BTW bon moet je expliciet vragen. Allen daar wegblijven is de boodschap!

27 november 2017 beoordeeld

Reeds vanaf de dag van opening (ergens in 1988 of '89 denk ik) was ik vaste klant. Jaren aan een stuk meerdere keren per maand geweest en nooit teleurgesteld.
Nu kom ik niet meer zo vaak omdat de sfeer van weleer ver te zoeken is. Van een klein gezellig en persoonlijk restaurantje is het geëvolueerd en verbouwd naar een grote, drukke en lawaaierige zaal. Ook het hapje vooraf en het gratis drankje na het eten blijkt verleden tijd... jammer.
Maar het moet gezegd: de kwaliteit, smaak en versheid is nog steeds top!

Reizigers die Pizzeria Giardino bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Pizzeria Giardino geweest? Deel je ervaringen!