“Niet voor zwangere vrouwen of speciale wensen”
Beoordeling van Restaurant Den Dorsvlegel

Restaurant Den Dorsvlegel
Geclassificeerd als nr. 15 van 124 Restaurants in Sint-Niklaas
6 augustus 2020 beoordeeld

Een zwangere vrouw in het gezelschap, gevraagd of het vlees bien-cuit kon voor deze persoon,, Geen enkel probleem kregen we te horen.
Ze kreeg dit echter blue-saignant gepresenteerd.
Terug gevraagd om dit bien-cuit te bakken, bij het terugkomen van het vlees was dit hooguit a-point.
Toen we dit naderhand lieten vallen bij het afruimen stuiten we op zeer veel onbegrip, we hadden het nog maar eens een 3de keer moeten terugsturen zeiden ze ons.
De rest van de avond kregen we een koele bediening.
Enkel goede opmerkingen/kritiek wordt aanvaard.
Iets negatief,, dan heb je er gelegen voor de rest van de avond. ook voor een gerecht van 95€ de man.

Datum van bezoek: augustus 2020

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar keer hier komen genieten. Nu na de lockdown het eerste restaurant dat wij terug bezoeken.
Super vriendelijk personeel, leuk interieur en wat een lekker eten!
Neem bij jouw aperitief zeker het door hen zelf gerookte en gedroogde entrecote. Een heerlijk schelleke vlees dat gewoon smelt op de tong, Goddelijke!
En als je denkt een biefstuk is maar een biefstuk dan heb je het mis. Als ik mij niet vergis een stuk of 10 verschillende rassen van runderen waaruit je kan kiezen voor het hoofdgerecht. Zoveel verschillende smaken!
Als wij zin hebben in een lekker stuk vlees zullen wij altijd naar hier afzakken. Top!

Datum van bezoek: juli 2020
7 april 2020 beoordeeld

Ribben en asperges gaan afhalen,alles goed verpakt om even op te warmen thuis.Ribben 15 euro waren top en ruim voldoende,daar kunnen andere nog veel van leren!!!!
Asperges zijn vacuüm meegegeven,nog 3minuutjes opwarmen en super van beet.
Nieuw adres bij voor mij.

Datum van bezoek: april 2020
5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten !!!! Een aanrader voor de echte vleesliefhebber. De zeetong en vol au vent waren ook top. Super gezellig en vriendelijke, vlotte bediening. Wij komen zeker terug !

Datum van bezoek: februari 2020
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangename avond met lekkere gerechten en heel vriendelijke bediening! Het presenteren van het verse vlees voor het gebakken werd was ook een meerwaarde voor de ervaring. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurant Den Dorsvlegel bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Den Dorsvlegel geweest? Deel je ervaringen!