“Super”

Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Dessert in Sint-Niklaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker en zeer verzorgd heel veel keuze een echte aanrader lekker ijs en een goeie en vriendelijke bediening zeker de moeite waard

10 juli 2018 beoordeeld

Ik eet lactose vrij en kan hier elke coup met vanile-ijs altijd in de winkel krijgen. Bovendien heb ik nog nooit een foute coupe gekregen (iets wat ik pas achter een half uur zou merken).

Ook onze trouwtaart werd hier besteld, volledig lactosevrij, niemand die het verschil proefde.

In de zaak steeds vriendelijke bediening. Blijft de beste cremerie van 't land.

9 juli 2018 beoordeeld

Blijft beste cremerie van Belgie met topsmaken en goede bediening. Uniek interieur en de glazen wand met zicht op de ijsmachines is super.

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De echte smaken van ijs op ambachtelijke manier bereid vind je hier. Mijn favoriete voorkeur is de heerlijke vanilleroomijs en mokka. Deze ijsjes zijn zo lekker dat je enkel nog bij deze cremerie op bezoek wil komen. Ook hier kun je ijs kopen om mee te nemen voor thuis. Dikke duim Francois

20 juni 2018 beoordeeld

De cremerie is goed gelegen op een boogscheut van de markt van Sint Niklaas. Het is gelegen in een oud pand, maar is mooi gemoderniseerd. Je kan nergens beter ijs vinden dan hier, de bediening is ook heel goed. Heel vriendelijk personeel en de klanten komen van alle windstreken (veel Antwerpenaars).

Reizigers die Cremerie Francois bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Cremerie Francois geweest? Deel je ervaringen!