“Gigantisch. ”

Geclassificeerd als nr. 4 van 4 Dessert in Sint-Niklaas
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker ijs en een veelvoud aan smaken. Sommige coupes zijn zo groot dat ze een volwaardige avondmaaltijd zijn. Persoonlijk vind ik het soms iets té zwaar, 2 bollen vanille met aardbei en advocaat zijn voldoende

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was om een zondag, mooi weer en heel druk.
We moesten vanaf buiten aanschuiven en desondanks kregen we snel een tafel toegewezen.
De bediening was zoals steeds heel vriendelijk, het eten was in orde en we zaten op ons gemak.

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben fan van Francois ijs. Daarom dat ik 4 op 5 maar geef. Het ijs is gewoon lekker. Niet super speciaal lekker. Ze hebben wel vele keuzes wat het soms leuk maakt.
Hun schotels zijn wel lekker.

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie , gezellige zaak en vooral lekker ijs , mooi geserveerd en vriendelijke, vlotte bediening..topadres

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote porties en een enorme keuze uit lekkere desserts. Zoetebekken weten waar ze moegen komen! Ook voor mee te nemen TIP.

Reizigers die Foubert Cremerie & Chocolade Bar bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Foubert Cremerie & Chocolade Bar geweest? Deel je ervaringen!