“Lekker Italiaans”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 juni 2018 beoordeeld

Lekkere keuken, goede bediening, leuke en vriendelijke Italiaanse familie. Gezellige en knusse sfeer.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker met zéér vriendelijke bediening.
We zijn er heel enthousiast onthaald.
Klein minpuntje: beetje krap om te ziten.

6 juni 2018 beoordeeld

Dit Italiaanse restaurant is één van de beste in zijn categorie. De bediening is zeer vriendelijk, de porties zijn omvangrijk en het kost allemaal niet te veel. Het begint met het broodje met daarop de tomaat: zeer lekker afgekruid en fris. Daarna krijg je brood op tafel, echt om van te smullen. Als hoofdgerecht hadden wij de 'pasta misto', een combinatie van 3 soorten pasta. Zeer lekker voor diegenen die niet kunnen kiezen! Ook de pasta Vongole was zeer lekker. De dame blanche achteraf was aan de kleinere kant, maar dit kon de pret niet bederven. Zeker met het lekkere sterke drankje dat je krijgt bij de rekening.

6 maart 2018 beoordeeld

Echte Italiaan inhet centrum van Sint Niklaas. Ik had saltimbocca gekozen. Heerlijk, goede kwaliteit en zeker genoeg.

Ook al bestelje enkel een hoofdgerecht, krijg je een bruscetta en een degelijk glas limoncello.

Vriendelijk, vlot, gezellig en lekker.

Ik ga zeker terug.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Brrodjes met tomaat (3/5). Interieur heeft zijn tijd gehad (1/5)
Voorgerecht vitello Tonato :beetje droog vlees / Lekkere saus /3/5).
Kinderen hadden lekkere pizza en spaghetti aan budgetvriendelijke prijs (4/5).
Hoofdgerecht van osso bucco was lekker. Zeker voldoende vlees. Geserveerd met pasta en champignons. (4,5/5)
Pizza 4 kazen is ook heel goed met krokante korst (4/5)
Ik geef deze beleving 4/5

Reizigers die La Luna Rossa bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In La Luna Rossa geweest? Deel je ervaringen!