eDreams
Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
Beoordeeld op 16 december 2019

2 nachten verbleven in dit hotel. Vlotte boeking, prima check in, vriendelijke receptionistes. Ik boekte een éénpersoonskamer en deze was netjes, proper en in orde. Ontbijt is heerlijk met voor ieder wat wils. Hotel is gelegen op ca 1.2 km van de grote markt. Kortom een prima (kort) verblijf gehad.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 7 december 2019

We boekten 1 nachtje om door te brengen samen met onze kleinkinderen. De familiekamer die we kregen vonden we fijn omwille van de tussendeur. Het had iets aangenamer geweest voor de kinderen had er op die kamer ook een tv geweest. Ik miste ook wel koffie op de kamer. Het ontbijt was lekker en uitgebreid, maar wat verse groenten hadden het geheel af gemaakt!

Kamertip: Familiekamer was een leuke ervaring. (Kamer 305)
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 26 september 2019

Leuk Business Hotel met lekker ontbijt , leuke vernieuwde en moderne kamer in het centrum van St. Niklaas . Leuke uitvalsbasis voor een fiets weekendje met vrienden in het Waasland . aanrader voor een goede prijs ....

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Hotel serwir geboekt voor 1 nacht , bij aankomst konden we de auto kwijt op een ruime parking . Een vriendelijke welkom aan de receptie . Een mooie gezellige kamer in de nieuwbouw die heel goed uitgerust was met comfortabele bedden , flatscreen tv , goede verduistering , geen geluiden van buitenaf , fijne regendouche . Het ontbijt was volledig , alles was er en met het mooie weer kon er buiten gegeten worden . Een adres om te onthouden als we nog eens in de buurt zijn

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Geachte,
voor het 2e jaar op rij hadden wij bij u een kamer geboekt daar wij altijd naar de Lokerse feesten gaan.
Dit jaar was een dikke tegenvaller , ik heb er alle begrip voor dat er verbouwingen zijn en dat die moeten gebeuren maar donderdagmorgen zijn ze om 06.40 u s'morgens begonnen. Direct naar de receptie gegaan om dit te melden dat dit toch wel een beetje een schande was. De receptioniste zei dat de afspraak was dat ze om 09 u zouden beginnen. Ze ging direct contact opnemen met de aannemer. Nodeloos om u te zeggen dat wij geen oog meer dichtgedaan hebben daar ze gewoon verder hebben gewerkt. Als men dan om 02 u s'nachts is gaan slapen om om 06.40 bruut wakker gemaakt te worden vind ik echt niet kunnen. Ik betaal geen 143€ om uit bed gezet te worden op een ontiegelijk uur. Bij uitchecken nogmaals vermeld dat men gewoon heeft verder gewerkt maar weer geen adequate reactie van de receptioniste. Geen commerciele geste , geen excuses...Voor ons dus de laatste keer dat wij bij jullie hebben gelogeerd.

Datum van verblijf: augustus 2019