eDreams93 US$
Travelocity93 US$
Orbitz.com93 US$
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Hotel serwir geboekt voor 1 nacht , bij aankomst konden we de auto kwijt op een ruime parking . Een vriendelijke welkom aan de receptie . Een mooie gezellige kamer in de nieuwbouw die heel goed uitgerust was met comfortabele bedden , flatscreen tv , goede verduistering , geen geluiden van buitenaf , fijne regendouche . Het ontbijt was volledig , alles was er en met het mooie weer kon er buiten gegeten worden . Een adres om te onthouden als we nog eens in de buurt zijn

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Geachte,
voor het 2e jaar op rij hadden wij bij u een kamer geboekt daar wij altijd naar de Lokerse feesten gaan.
Dit jaar was een dikke tegenvaller , ik heb er alle begrip voor dat er verbouwingen zijn en dat die moeten gebeuren maar donderdagmorgen zijn ze om 06.40 u s'morgens begonnen. Direct naar de receptie gegaan om dit te melden dat dit toch wel een beetje een schande was. De receptioniste zei dat de afspraak was dat ze om 09 u zouden beginnen. Ze ging direct contact opnemen met de aannemer. Nodeloos om u te zeggen dat wij geen oog meer dichtgedaan hebben daar ze gewoon verder hebben gewerkt. Als men dan om 02 u s'nachts is gaan slapen om om 06.40 bruut wakker gemaakt te worden vind ik echt niet kunnen. Ik betaal geen 143€ om uit bed gezet te worden op een ontiegelijk uur. Bij uitchecken nogmaals vermeld dat men gewoon heeft verder gewerkt maar weer geen adequate reactie van de receptioniste. Geen commerciele geste , geen excuses...Voor ons dus de laatste keer dat wij bij jullie hebben gelogeerd.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Slecht hotel!
Receptie dame was niet vriendelijk. Hadden een groot bed geboekt, maar bij aankomt bleek het twee enkele bedden te zijn. Bij navraag bleek ze niks meer vrij te hebben (15:00u) oké, te begrijpen, maar de manier waarop deze dame deed en dit mededeelde, was het begrip weg. Kamer was extreem extreem vies. Stof overal, badkamer was vies, vensterbanken waren zo smerig, al weken niet schoongemaakt (zie foto’s) er stond een koelkast naast me bed gepleurd. Deze was met een glazen deur, dus kei veel licht snachts (die meteen uitgetrokken maar) zag er niet uit. Verder zijn de gordijnen NIET licht proof. Komt veel licht door. Hotel is redelijk gehorig, en de baan voor het hotel is een zware minpunt wegens gehorigheid. Bedden waren oke, handdoeken waren fris en roken prima,. Hotel bar is heel duur. Glaasje cava €8, colaatje €3,5.
Heb €144,- betaald voor 1 nachtje (amper geslapen) vind de kamer en de reinheid ervan, meer een hostel kamer. Graag reactie van het management. Had het graag zelf gezegd tegen het hotel personeel, maar Deze waren te druk met hun zelf bezig, dan met ons, en er werd niet eens gevraagd hoe het verblijf was. Zonde! Ontbijt dame was erg lief en deed haar werk goed! Hangt verder geen goede sfeer in het hotel. Zonde. Kamer 112. 30-07-2019. Checkout 31/07/19

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019

Wij waren met een grote groep in de feestzaal. Eerst een voorstelling en daarna een maaltijd. De zaal zat vol (350 personen), de tafels waren keurig gedekt. Aperitief in een aparte ruimte, daarna de voorstelling en dan het diner. 2 gangen met koffie erna. De service verliep zeer vlot, de gerechten waren zeer lekker. Je merkt dat men grote groepen gewend is. En de kwaliteit blijft zeer goed. Zeer de moeite waard. Goede ligging met ruime parking.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Schitterend ontbijt : heerlijke broodjes in alle mogelijke varieteiten. Alle soorten beleg : kaas, charcuterie, eieren, tot gerookte zalm toe. Verschillende soorten granola, allerhande zoetigheden. Mogelijkheid om zelf wafeltjes te bakken en super vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: december 2018