Susan S
Leusden, Nederland

Zeer gastvrij

Beoordeling van Hotel Moon Eat And Sleep
5,0 van 5 bollen10 mrt 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Geweldig hotel in hartje Sint Niklaas met privé parking voor de auto. Wij werden zeer gastvrij ontvangen door de eigenares.
De kamer was zeer ruim en schoon. Heeft zelfs een apart toilet!
Heerlijk uitgebreid ontbijt.
Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior view
5.1 km van Hotel Moon Eat And Sleep
Word beloond met One Key
  • Priceline
0.4 km van Hotel Moon Eat And Sleep
Telefoonnummer 0484/64.77.60 of 03/369.
  • Priceline
Bar/lounge
16.1 km van Hotel Moon Eat And Sleep
Meer hotels in Sint-Niklaas bekijken
Beoordeeld op 25 juli 2021

Erg mooi hotel met zeer ruime kamers. Ligging vlak bij de winkelstraat van Sint-Niklaas. We werden ontvangen door de erg vriendelijke gastvrouw en konden vlakbij parkeren op de private parking. De kamer was heel erg proper en er was kaffie en thee op de kamer.
Het ontbijt was erg verzorgd en lekker ! Zeker een plaatsje waar we nog eens zouden terug komen.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

Goede ontvangst. Zeer ruime kamer. Super ontbijt. Enig minpunt was dat er geen uitzicht is op de kamer, maar voor 1 nacht was dit voor ons geen probleem. Er is ook een priveparking iets verder op dat je kan reserveren.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

We overnachten er een keer.
Buiten het inchecken is er geen personeel in het hotel.
Bij aankomst kon je ook enkel binnen met een code die je vooraf per mail kreeg.
Vriendelijke ontvangst, mooie ruime kamer.
Ontbijt voor 12 € was zeer goed.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Wij verbleven twee nachten in hotel Moon en waren zeer tevreden over de gastvrouw , de schone kamer, het ruime bad en het heerlijk ontbijt! Wij gaan hier zeker nog eens terug komen, ondanks alle corona regels voelde wij ons hier zeer op ons gemak!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

Heel net en gezellig hotel direct in het centrum. Parkeergelegenheid voor de deur (gratis tussen 18 en 9 uur). Super mooie en nette kamer. Ontzettend aardige gastvrouw,Ingrid.
Heerlijk ontbijt.
Wij zijn meer dan tevreden!

Datum van verblijf: maart 2020