Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Genieten van betoverend landschap in eigen streek!!

We kregen de ballonvaart cadeau van onze kinderen en het werd een onvergetelijke ervaring! Het was ... meer lezen

Beoordeeld op 4 april 2020
leofoubert
Top ervaring

Met een zeer vriendelijke, interessante en bekwame bestuurder een prachtig zicht gekregen uit de ... meer lezen

Beoordeeld op 4 april 2020
Mballiauw
Lees alle 20 beoordelingen

Beoordeeld op 1 april 2020

Cadeaubon voor mijn 60 e verjaardag.samen met mijn echtgenote (ondanks haar vrees om te vliegen in zo een bakje ) een geweldige ervaring voor ons beiden .
Goede piloot ,prachtig weer .Veel herkenningspunten omdat we in de buurt van onze woonplaats overvlogen en geland zijn .
Het zou echt leuk zijn dat we dit nog eens konden overdoen voor de 60 e verjaardag van mijn echtgenote( die we nu door de coronatoestanden ) niet echt kunnen vieren .

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 1 april 2020 via mobiele applicatie

David ... top piloot ‍✈️
De opbouw van de ballon , het inspringen in de mand , de ervaring in de lucht ...
Was top top top
Bedankt voor deze unieke ervaring .

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 1 april 2020

Cadeau gedaan aan mijn papa en plusmama omdat ze het echt verdienen. Door opstart nieuwe zaak hadden ze al jaren niks meer voor zichzelf gedaan. Haar levenslange droom kwam uit toen ze de ballonvaart cadeau kreeg. Ze vonden het een fantastische ervaring!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 30 maart 2020

Samen met onze personeelsleden hebben we een geweldige beleving mogen ervaren!
Van begin tot einde genoten met z'n allen, zelfs diegenen met hoogtevrees zouden meteen terug mee vliegen.
Interessante info gekregen tijdens de vlucht, toffe babbel met David en het hele team, prima service.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 30 maart 2020

Het was top en een geluk dat we juist over onze woonplaats vlogen. Zowel van laag als van heel hoog alles kunnen zien. Een fantastische belevenis.
Ook voor mijn zoon van 8 was er nog plaats, dus die heeft ook genoten.
Een gezellige dronk bij de landing !
En bedankt om ons ook terug te brengen naar de auto, daar moesten we ons geen zorgen over maken.

Datum van activiteit: mei 2019