Luc L
Izegem, België

zeer goed hotel

4,0 van 5 bollen14 aug 2022 beoordeeld
het was de eerste maal dat we in het Ibiss hotel verbleven en het was heel goed zowel het ontbijt als ook de vriendelijkheid van het personeel en de kamers waren ook heel goed en we konden ook de fietsen plaatsen en dat was heel goed.
Datum van verblijf: augustus 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 15 aug 2022
Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Het doet ons veel plezier dat onze comfortabele kamers en gastvrije medewerkers aan uw verwachtingen voldeden.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groet,

• Agoda.com
  • Vio.com
5.6 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
0.3 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Telefoonnummer 0484/64.77.60 of 03/369.
2.5 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
    • Agoda.com
    7.3 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
    Meer hotels in Sint-Niklaas bekijken
    Beoordeeld op 17 juli 2022

Is aan de grote markt van sint-niklaas. Maar er is niet veel te doen daar. Ontbij was goed alleen koffiekoeken waren hard en niet alles was aangevuld. Kamers waren heel proper maar naar de ouderwetse kant. Personeel is heel vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2022
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel- cmanager, Other van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2022

Beste,

Bedankt voor uw feedback.

Fijn dat de vriendelijkheid van onze medewerkers naar wens was maar wat jammer dat ons uitgebreide ontbijtbuffet niet volledig bij u in de smaak viel!

Onze medewerkers proberen alles zo snel mogelijk bij te vullen. Onze excuses indien dit niet op alle ogenblikken volledig aangevuld is geweest. Hopelijk heeft u van een goede nachtrust genoten.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 13 juli 2022

Ons verblijf was een bongo boeking, uitgebreid met een extra nacht.
    Het personeel was heel behulpzaam om de twee 'boekingen' te combineren.

Niks aan te merken op het hotel, de kamer en het ontbijt.

De mailing met interessante bezienswaardigheden in de buurt is heel nuttig.

Datum van verblijf: juli 2022
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel- cmanager, Other van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2022

Beste Vanda,
    Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service! Het doet ons ook veel plezier dat u het comfort van uw kamer en het lekkere ontbijt waardeerde.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 30 mei 2022

Het was een aangenaam verblijf. heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, we konden onze fietsen veilig wegzetten. Kamers wat verouderd, maar heel netjes!!!Heel centraal gelegen, we hebben ervan genoten

Datum van verblijf: mei 2022
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel- cmanager, Other van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2022

Beste Eve,
    Fijn dat u even de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.

Fijn dat u tevreden was over uw nette kamer. Wat jammer echter dat de inrichting niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk was uw verblijf verder wel helemaal naar wens. Ons team bedankt u voor uw complimenten.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 17 april 2022

De eerste dag waren er een paar opmerkingen over de netheid van de kamer, maar die zijn onmiddellijk na onze opmerkingen , opgelost. De crew is heel vriendelijk, heel behulpzaam, vooral de dame aan het onthaal, die er 's morgens was, ik ken haar naam niet, maar ik denk dat ze uit Venezuela kwam, was heel aangenaam, vriendelijk, en behulpzaam. Iedereen is heel vriendelijk, het ontbijt was meer dan in orde, en ook de Dame die het ontbijt verzorgde, was heel vriendelijk! Wij gaan zeker terug .

Datum van verblijf: april 2022
    Hotel- cmanager, Autre van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score.

We zijn blij dat u tevreden was over ons vriendelijk en behulpzaam personeel en dat alle opmerkingen zo snel mogelijk zijn opgelost.

De complimenten doen ons steeds veel plezier en motiveren ons nog meer om elke dag met een glimlach voor iedereen klaar te staan.

Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 9 april 2022

Basic kamer (compact) maar alles prima! Goed bed en goede douche. Verduisterende gordijnen. Lekker ontbijt, vers fruitsap, donuts, pannenkoekjes, kaas, hesp salami, serano ham, brie, groentjes, spek, worstjes, eieren, muesli, choco, confituur, pindakaas, speculaaspasta, vers fruit, bruin brood, wit brood, sandwiches, koffiekoeken, pistolets,.. vriendelijk onthaal, snelle check in en out.

Datum van verblijf: april 2022
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel- cmanager, Other van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2022

Beste Céline,

Fijn dat we u van dienst mochten zijn met onze gastvrije medewerkers, nette kamers en het uitgebreide ontbijt. Ons team bedankt u voor de complimenten.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,